Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:08:27 GMT

بدشانسی بزرگ یوونتوس در آمستردام (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۴۱۵۱

یوونتوس در دقایق پایانی بازی می توانست گلی حساس و سرنوشت ساز در خانه آژاکس به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیدار امشب برابر آزاکس به تساوی 1-1 دست یافت تا در مسیر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گام بلندی بردارد. اما شاگردان ماکسی آلگری می توانستند در دقایق پایانی به گل دوم هم دست یابند اما بدشانسی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داگلاس کاستا، وینگر برزیلی یوونتوس با یک حرکت انفراد تماشایی از سمت چپ به سمت دروازه رقیب هلندی حمله کرد و ضربه فنی او در آستانه وارد شدن به دروازه اونانا بود که به دیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد تا آه از نهاد هواداران بیانکونری بلند شود.

 

اگر این موقعیت تبدیل به گل می شد، یوونتوس با کسب پیروزی در خانه آژاکس می توانست نسبت به صعود به نیمه نهایی امیدوارتر باشد اما حالا و با توجه به اتفاقاتی که تیم هلندی در مرحله قبلی برابر رئال مادرید رقم زد، کار دشواری در تورین در انتظار شاگردان آلگری خواهد بود.

 

این در حالیست که آژاکس نیز در جریان بازی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و یوونتوس در چند صحنه خوش شانس بود که گل دوم را دریافت نکرد.

 

 

 

 

یوونتوس داگلاس کاستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس داگلاس کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس امروز درد دیداری دوستانه در دوبلین به مصاف ایرلند می‌رود و آکانجی این بازی را به علت مصدومیت از دست داده است.

این بازیکن ۲۸ ساله که روزهای خوبی را با منچستر سیتی پشت سر می‌گذارد، در ۱۶ بازی اخیر برای تیم ملی سوئیس در ترکیب اولیه قرار گرفته و به میدان رفته است اما امشب اینطور نخواهد بود.

این آسیب‌دیدگی وضعیت او را برای بازی بسیار حساس منچستر سیتی مقابل آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. او امروز برای آزمایشات بیشتر و سپری کردن دوره مصدومیت به منچستر برمی‌گردد.

علاوه‌بر آکانجی، کایل واکر، دیگر مدافع سیتیزن‌ها هم در بازی انگلیس مقابل برزیل دچار مصدومیت شد و وضعیت او هم برای دیدار با آرسنال نامشخص است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کادر فنی و پزشکان منچستر سیتی امیدوارند که مصدومیت مدافع انگلیسی جزئی باشد و او بتواند در بازی مقابل آرسنال در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها نمی‌پذیرند که زاینده‌رود به رودخانه فصلی تبدیل شود/ شهرداری خانه بزرگ مردم است
  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • چگونه «ساخت چین» به انجیل آمریکایی تبدیل شد؟
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد