Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:22:17 GMT

11 روستای صعب العبور الیگودرز امدادرسانی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۵۶۸۷

11 روستای صعب العبور الیگودرز امدادرسانی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: 11 روستای صعب العبور الیگودرز توسط امداد هوایی این جمعیت امدادرسانی شد.

به گزارش ایرنا صارم رضایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات امداد هوایی جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز با 10 سورتی پرواز در مناطق صعب العبور انجام شد.
وی افزود: بالگرد جمعیت هلال احمر استان و امدادگران این جمعیت در شهرستان الیگودرز با 10 سورتی پرواز به 11 روستای بخش بشارت ذلقی و ززو ماهرو امداد رسانی کردند همچنین این عملیات شامل انتقال آرد و آذوقه بود که در بین اهالی این مناطق توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دراین عملیات همچنین هشت بیمار از روستاهای کور، ایلرد، سوزر و همچنین در این پروازها سه مادر باردار که شرایط مناسبی نداشته و نیازمند مداوای فوری بودند به مراکز درمانی الیگودرز انتقال داده شدند لازم بذکر است که اهالی این روستاها راه ارتباطی ندارند.
3210/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امدادهوايي سيل98 هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد