Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور فراخوانی، ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ملت شریف ایران اسلامی دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر استان مرکزی، در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فراخوان عنوان شده است: «گرچه ترامپ شیطان صفت و دولتش به سپاهیان جسارت روا داشته و ویژگی خود را به سپاه غیور اسلام نسبت داده اند، اما مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران را به خوبی می‌دانند. سپاه پاسداران ۴۰ سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از ۴۰ سال مجاهدت و سازندگی، باز هم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.

مردم بزرگ و ولایتمدار استان مرکزی پس از اقامه نماز جمعه این هفته (۲۳ فروردین ماه)، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی، فریاد ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند را سر خواهد داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی و در عین حال بازی کردن با دم شیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از مردم متدین و شریف استان مرکزی دعوت می‌کند تا در تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف آمریکا و رژیم صهیونیستی که در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود، حضوری دشمن شکن داشته باشند.»

گفتنی است این مراسم در شهر اراک، پس از اقامه نماز جمعه از جلوی درب مصلای بیت المقدس این شهر به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4587689

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی دونالد ترامپ سپاه پاسداران استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز_ جمعه سی‌ام فروردین_ مردم اصفهان بعد از اقامه نماز جمعه، در حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

امروز مردم اصفهان با مشت‌های گره‌های کرده، با ندای دشمن شکن، الله اکبر حمایت خود را از مجاهدان فلسطین و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد زدند.

بند بند وجود هر مسلمانی از هلاکت هر صهیونیستی ظالم و غاصبی به وجد خواهد آمد که صلح، آزادی، امنیت و آبادانی به جز با نابودی تک تک دشمنان حق به دست نخواهد آمد و از این رو مردم اصفهان همزمان با سایر شهرها و به شکرانه پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی، بعد از استماع خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه گرد هم آمدند.

کد خبر 745962

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • نمازگزاران کرمانشاهی از حمله سپاه پاسداران به اسراییل حمایت کردند
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند