Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:32:26 GMT

قادر به تامین هزینه های حضور در تمرینات و مسابقات نیستم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۰۰۲

قادر به تامین هزینه های حضور در تمرینات و مسابقات نیستم

یزد- ایرنا- دانش آموز یزدی قهرمان کاراته ایران گفت: توانایی تامین هزینه های حضور منظم در تمرینات و مسابقات برون استانی و بین المللی را ندارم و این مشکل مانع اصلی در موفقیت های آینده من است.

'معین دهقان' دانش آموز کلاس 11 رشته تربیت بدنی هنرستان فنی شهید چمران و عضو باشگاه ورزشی ذوالفقار یزد، 12 سال است که در رشته کاراته فعالیت می کند و متولد 1380 یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در وزن 60 کیلوگرم تابحال بارها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاراته استان در کارنامه خود، چهار مرتبه رتبه اول کشور، یک مقام دومی و سه مرتبه هم مقام سوم کشور را از آن خود کرده است.
دهقان روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ایاب و ذهاب برای حضور در تمرینات و مسابقات کشوری هزینه بر است.
وی ادامه داد: تاکنون چند بار به اردوی آمادگی تیم ملی کاراته جوانان دعوت شدم که بخاطر هزینه رفت و آمد به تهران و نداشتن حامی مالی از آن منصرف شدم .
این دانش آموز ورزشکار یزدی تصریح کرد: پوشیدن تیم ملی آرزوی هر بازیکن جوان است ولی نداشتن توانایی مالی یک مشکل اصلی است که باید برای حل آن توسط مسئولان اقدام شود.
دهقان گفت: اول اردیبهشت ماه امسال مسابقات کاراته آزاد در کشور ارمنستان برگزار می شود که من بخاطر نداشتن 50 میلیون ریال هزینه سفر از آن منصرف شدم.
وی افزود: اگر مشکل مالی حل شود ظرفیت های خوب ورزشی در رشته های مختلف در بین دانش آموزان وجود دارد که می توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند.
دانش آموز رشته تربیت بدنی هنرستان چمران، امکانات ورزشی یزد به خصوص در رشته کاراته را برای تمرینات و مسابقات خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: به رغم مشکلات مالی همچنان برای موفقیت به فعالیت خود در این رشته ادامه می دهم.
دهقان با اشاره به اینکه درس، مانع موفقیت نیست به اهمیت برنامه ریزی برای امور مختلف در زندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد دانش آموزان بتوانند علاوه بر تحصیل علم در کنار آن به ورزش حرفه ای توجه داشته باشند.
وی توکل به خدا، احترام به والدین و حرکت در مسیر ارزش های معنوی و اخلاقی را از رموز موفقیت ذکر کرد و همچنین از مسئولان هنرستان چمران و مربی خود بهرام یزدانی که نقش مهمی در موفقیت او داشته قدردانی کرد.
هنرستان فنی شهید چمران یزد 400 دانش آموز دارد که در رشته های تربیت بدنی، برق و الکترونیک تحصیل می کنند.
استان یزد 250 هزار دانش آموز و هزار و 920 مدرسه دارد.
استان یزد با یک مبلیون و 138 هزار نفر جمعیت بر اساس آمار سال 1395، 48 هیات و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و هیات کاراته در تمام شهرستات ها فعالیت دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسع منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه سفارش و توزیع مواد آموزشی به آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی شیوه نامه انجام و کتب درسی بر اساس سفارشات مثبوت در سامانه توزیع می‌شود.


سید علی مدینه افزود: مبنای توزیع کتب در تمامی دوره ها، سفارش‌های مثبوت در سامانه است، با توجه به اینکه فهرست سفارش دانش آموزان در سامانه به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده است و درخواست نسخه چاپی ثبت سفارش فردی از اولیا دانش آموز توسط مدارس به جهت صرفه جویی ممنوع است.


وی گفت: مدیران مدارس لیست قیمت کتب درسی را در معرض دید اولیا و دانش آموزان قرار دهند؛ و بهای کتاب‌های درسی صرفا بر اساس قیمت پشت جلد کتاب (ثبت شده در سامانه) است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


مدینه افزود: در صورت تغییر پایه، مدرسه و یا رشته تحصیلی دانش آموز و نیاز به اصلاح سفارش، بر اساس تقویم زمان بندی اعلام شده در شیوه نامه پیوست و قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، مدرسه و یا دانش آموز ملزم به اصلاح سفارش کتب (فقط یک مرتبه) می‌باشند.


وی گفت: ثبت سفارش تک جلدی (آزاد) کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی ویژه معلمان از تاریخ ۲۲ / ۰۷ / ۱۴۰۳ و برای دانش آموزانی که فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند از تاریخ ۰۶ / ۰۸ / ۱۴۰۳ آغاز می‌گردد و تا تاریخ ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب