Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز شنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه خسارت آن دسته از کشاورزان خوزستانی که مزارع خود را بیمه کرده بودند، پرداخت خواهد شد.
‌به گزارش ایسنا، محمود حجتی شامگاه 21 فروردین ماه در جمع خبرنگاران در بازدید از مزارع کشاورزی شوشتر اظهار کرد: بخش وسیعی از مزارع کشاورزی شعیبیه شوشتر دچار خسارت شده‌اند و جبران خسارات آنها پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از روز شنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه خسارت آن دسته از کشاورزان خوزستانی که مزارع خود را بیمه کرده بودند، پرداخت خواهد شد.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای آن دسته از کشاورزانی که مزارع آن ها بیمه نشده است، با پیشنهاداتی که وزارت جهاد کشاورزی به دولت ارائه داده، پس از تصویب نسبت به پرداخت خسارت بصورت بلاعوض و وام های قرض الحسنه اقدام خواهد شد.
امهال ۳ ساله وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده
حجتی عنوان کرد: همچنین امهال ۳ ساله وام های دریافتی کشاورزان آسیب دیده از سیل نیز عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شده است تا طی روزهای آتی علاوه بر مزارع، موضوع پرداخت غرامت ایستگاه های پمپاژ، احشام شامل دام های سبک و سنگین، مرغداری ها و حوضچه های پرورش ماهی نیز بررسی شود.
به گزارش ایسنا، محمود حجتی به همراه یک هیات با حضور در خوزستان از مزارع کشاورزی آسیب دیده در منطقه شعیبیه شوشتر بازدید کرد. برچسب ها: محمود حجتی ، وزیر جهاد کشاورزی ، سیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران به مزارع کشاورزی لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فعالیت سامانه بارشی اخیر، سبب خسارت به ۴۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی روستای لاور خشت بخش اشکنان در شهرستان لامرد شد.
کشاورزان روستای لاورخشت با درخواست از مسوولان، بررسی و جبران خسارت مزارعشان را خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • خسارت باران به مزارع کشاورزی لامرد
  • ضرورت همکاری کشاورزان برای بکارگیری از روشن‌های نوین در مزارع