Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- حسن ربانی ارشد گفت: همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، جانبازان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تجلیل شدند.

به گزارش قدس آنلاین، حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهر سازی همدان اظهارکرد: جانبازان سرمایه‌های گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند و شهدا، ‌ ایثارگران و جانبازان در فرهنگ ما از جایگاه والایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، افزود:  نیاز کنونی روحیه جهادی جانبازان جامعه است. جانبازان در هشت سال دفاع مقدس با تفکر جنگیدید و اکنون هم در جنگ اقتصادی با همان روحیه جهادی می توانند ادامه دهند و الگویی برای جوانان باشند.

وی بیان کرد: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند. جانبازان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام و انقلاب، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم کشور عزیزمان محافظت کردند. همچنین در این مراسم ۹ جانباز ا اداره کل و راه شهرسازی همدان تقدیر شدند.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است