Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: سیمان مورد نیاز مردم برای بازسازی خانه هایشان در اختیار مردم قرار می‌گیرد. از شنبه بازسازی و پاکسازی منازل مردم را شروع می‌کنیم- تا یک ماه آینده قعلا زندگی عادی مردم شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسن خسروی در گفت و گو با رادیو امداد درباره اقدامات بنیاد مستضعفان به سیل زدگان گفت: پس از اعلام مدیریت بحران بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان به میدان آمد و رئیس بنیاد مستضعفان از مناطق سیل زده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه اقلام ضروری توسط بنیاد به مردم سیل زده ارسال شد اظهار کرد: ۱۹ هزار کنسروجات، ۳ تن مواد غذایی،۵ تن پنیر، ۱۵ هزار قرص نان بسته بندیشده در اتیار مردم قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: صد و ۵۰ هزار بطری آب معدنی بین سیل زدگان نیز توزیع شد، ۴۲۰ جلیقه نجات تهیه و به قایق‌ها اهدا شد، ۶ هزار چکمه، ۲ هزار بیل، هزار چراغ قوه و ۲۵ هزار شمع بین مردم توزیع شد.

وی در ادامه افزود: توزیع ۲ هزار ۱۰۰ پتو و ۳ هزار موکت از امروز توزیع می‌شود. برنج ۵۰۰ کیلو و ۱۰۰ کیلو مرغ نیز بین مردم توزیع شد.

وی در ادامه از توزیع سیمان رایگان بین مردم خبر داد و گفت: سیمان مورد نیاز مردم برای بازسازی خانه هایشان در اختیار مردم قرار می‌گیرد. از شنبه بازسازی و پاکسازی منازل مردم را شروع می‌کنیم- تا یک ماه آینده قعلا زندگی عادی مردم شروع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل گلستان مدیریت بحران سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قریشی در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰امام که در سالن امام خامنه ای مصلی ارومیه برگزار شد افزود: دراستان ما آنگونه که باید برای جلب مشارکت و حضور مردم و خیرین برای ساخت مسکن محرومین کار نشده لذا با تبلیغ و تشویق تلاش شود زمینه حضور و مشارکت مردم و خیرین در حوزه ساخت مسکن محرومین فراهم شود.

وی تصریح کرد: دور اندیشی و اسلام شناسی امام خمینی ره موحب تاسیس نهاد هایی همچون حساب ۱۰۰، بسیج، کمیته امداد در کشور بعد از انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: زمینه تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ از ایات قرآنی بردلشت شده است چرا که در این کتاب آسمانی همواره به کمک به محرومان و مستضعفان تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: کمک به محرومین و مستضعفان یکی از شعار ها و اهداف انقلاب است وما باید به این شعار پایبند بوده و در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: لازمه ساخت مسکن محرومین و مشارکت مردم و خیرین، اطلاع رسانی و تبلیغ است و بنیاد مسکن باید در تشویق و جلب مشارکتهای مرد می تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: مردم و خیرین آذربایجان غربی تشنه کمک به محرومان و مستضعفان هستند و نمونه این مشارکت را در گلریزان و آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم بنابراین با اطلاع رسانی و تبلیغ در حوزه مسکن محرومین میتوان از این مشارکت ها استفاده کرد و به فرمان امام خمینی که ساخت مسکن ارزان برای محرومین است عمل کرد.

دیگر خبرها

  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است