Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:52:08 GMT

سپاه پاسداران رگ حیاتی کشور و ملت است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۸۹۵

سپاه پاسداران رگ حیاتی کشور و ملت است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری صبح پنجشنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرامومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: بعد از اقدام خصمانه دولت جنایتکار آمریکا، ملت ایران یکپارچه سپاهی شدند و از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند که این شکست بسیار بزرگی برای آمریکایی هاست.

وی افزود: خوشنامی و اقتدار سپاه موجب شد که دولت آمریکا در اقدامی احمقانه، نام این نیروی مخلص و خدمتگزار به مردم و ملت را در فهرست گرو های تروریستی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تروریست نامیدن سپاه توسط دولت جنایتکار آمریکا، ناشی از عصبانیت اقتدار این نیرو در خاورمیانه است، چرا که حکومت‌های استکباری جهان رو به افول هستند و ضعف و زبونی استکبار به وضوح چهره خود را نمایان کرده است.

وی یادآور شد: تصمیمات خارج از عرف بین المللی ترامپ که در اغلب موارد با هدف خشنود کردن رژیم جعلی صهیونیستی و برای تأمین منافع آن گرفته می‌شود، جایگاه خود دولت آمریکا را در سطح بین المللی خدشه دار می‌کند و آمریکا به غیر از دامن زدن به تنش در منطقه با چنین اقداماتی نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به مشیت الهی، سپاه هر روز محبوب تر می‌شود.

سردار یاری در پایان گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیت‌های مردمی تشکیل شد و سپاه هم یک نهاد کاملاً مردمی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود.

کد خبر 4587861

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی