Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به احداث 2840 واحد مسکونی در فاز 2 مسکن مهر رشت بر ضرورت اجرای خدمات زیر بنایی این واحدها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، به منظور بررسی روند ساخت وساز و تکمیل زیر ساخت‌های واحد های مسکونی در فاز 2 مسکن مهر رشت، جلسه ای با حضور مدیرکل راه وشهرسازی، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و توزیع برق استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به احداث 2840 واحد مسکونی در فاز 2 مسکن مهر رشت بر ضرورت اجرای خدمات زیربنایی این واحدها تاکید کرد و گفت: تامین خدمات زیر بنایی و توزیع خطوط انتقال برق وگاز واب از مهمترین بخش های خدمات زیر بنایی احداث واحدهای مسکونی محسوب می‌شود که انتظار می رود با مساعدت و همکاری دستگاهای ذیربط اجرایی شود.


وی افزود: از مجموع 2840 واحد نوساز در فاز 2 مسکن مهر رشت، بالغ بر 1780واحد با پیشرفت فیزیکی 70درصد در حال اماده سازی است که در صورت تامین ورفع مشکل زیر ساختها تکمیل و به فروش می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در ادامه خاطر نشان کرد : اولویت اجرای زیرساخت‌های آب و برق و گاز برای واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا برنامه ریزی و اجرا می‌شود تا در روند تکمیل واحدهای مسکونی خللی ایجاد نشود.
طالبی مدیرعامل توزیع برق استان نیز گفت: در حال حاضر 9 پست برق در فاز 2 مسکن مهر رشت پیش بینی و اجرایی شده است.

حسینی مدیر عامل آب وفاضلاب شهری نیز با ابراز امیدواری خاطر نشان کرد: فرایندهای زیر ساخت مربوط به آب و فاضلاب شهری با سرعت بیشتری اجرایی می‌شود تا انشاء الله در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آب و فاضلاب برق راه و شهرسازی گاز مسکن مهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار اردل گفت: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تایید نهایی دارند.
شکوهی افزود: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل افتتاح شد.
شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل