Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان گفت: جهادگران بسیج دانشجویی این دانشگاه اکنون در یادمان شهدای هویزه مشغول خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان اسکان داده شده هستند.

کامران جمال پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت‌های گروه جهادی این تشکل دانشجویی در مناطق سیل زده خوزستان گفت: جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان همزمان با سایر دانشجویان جهادی از ابتدای وقوع سیلاب در مناطق سیل زده استان حضور داشتند و مشغول خدمت رسانی به مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال پور افزود: این گروه در ابتدای فعالیتش همراه با مردم و سایر جهادگران، اقدام به ساخت سیل بند در شهر‌های خرمشهر و آبادان کرد و در سطح استان نیز به جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان پرداخت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان به دو گروه تقسیم شده اند و یکی از گروه ها، اکنون در یادمان شهدای هویزه مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان اسکان داده شده است و گروه دوم هم در حال آماده سازی برای اعزام به این یادمان است؛ تا در این محل به خدمت رسانی به سیل زدگان بپردازد و در زمینه اسکان مردم فعالیت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعت نفت آبادان سیل خوزستان وضعیت سیل خوزستان مناطق سیل زده خوزستان سیلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک

دریافت 8 MB

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی تیم آتش‌نشانی مدیریت شهری پایتخت در سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز چهارمین روز از فعالیت گروه امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در شهرستان کنارک در سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟

او ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده چند روز قبل تیم آتش نشانی در این روستا مستقر و در داخل شهر چندین محل آبگیری شد.

ملکی با اشاره به وضعیت روستای کنارک در سیل اخیر، بیان کرد: یک بیمارستان در این روستا کاملا زیر آب بود که تیم امدادی توانست این بیمارستان را آبگیری کند و درحال حاضر فعالیت آن به روند اولیه برگشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: گروه‌های امدادی در چندین محله این روستا فعالیت کردند و حدود ۳۰ باب منزل مسکونی با هماهنگی مسئولان محلی آبکشی شده است.

او خاطرنشان کرد: از امروز گروه امدادی ما در روستای پزم مشغول هستند و با دو دستگاه پمب فوکس نیمه سنگین به وسیله دو رشته لوله آبگیری انجام می شود.

کد خبر 846355 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی