Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:03:07 GMT

رقابت داغ در انتهای جدول لیگ یک!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۰۷۳

رقابت ها در لیگ یک در انتهای جدول همانند صدر جدول داغ و دیدنی است.شاید به این خاطر که این فصل تنها یک تیم به دسته پایین تر سقوط می کند.

به گزارش "ورزش سه"، هم اکنون تیم شهرداری ماهشهر با 22 امتیاز از 27 بازی در قعر جدول لیگ یک قرار دارد اما سه تیم بالای شهرداری ماهشهر که به ترتیب کارون اروند خرمشهر، شهرداری تبریز و خونه به خونه هستند 25 امتیازی بوده و طبیعتا شهرداری ماهشهر می تواند به فرار از قعر جدول خوشبین باشد به خصوص که دراین بین کارون اروند خرمشهر 28 بازی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سقوط تنها یک تیم از دسته اول به دسته دوم همان طور که اشاره شد سبب ایجاد رقابت های داغ در انتهای جدول شده است و حتی منجر به ایجاد فضای سالم تر در بازی ها شده است. فصل گذشته دیدیم در بازی های پایانی تیم های انتهای جدول با چه نتایج عجیبی شکست می خوردند به خصوص بعد از آنکه مشخص شد سقوط آنها به دسته پایین تر قطعی شده است. اکنون و در این جدول و در حالی که تنها سه هفته به پایان بازی ها باقی مانده هنوز سقوط یک تیم به دسته دوم قطعی نشده است و در چنین فضایی تیم های انتهای جدولی هم با همه توان فوتبال بازی می کنند.

 

این عکس برای بازی کارون اروند خرمشهر و گل ریحان البرز است. جایی که هومن افاضلی سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر لحظه ای آرام و قرار ندارد و گاهی از عملکرد شاگردانش برافروخته می شود و گاهی از تصمیمات داوری. این بازی دیروز با نتیجه دوبر صفر به سود تیم گل ریحان البرز خاتمه یافت تا این تیم دوباره مدعی صعود شود. از سویی با این نتیجه دوباره کار کارون اروند خرمشهر برای ماندن در جدول بازی ها سخت شده است.

 

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

امروز در آخرین بازی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور، در مرحله رفت تیم بسکتبال مهاباد توانست با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن ۲ هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی بود که برای تشویق و حمایت تیم آماده بودند و در پایان بازی با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی  هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیم‌های ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور در ۸ گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۳ تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • رشد نم هوا در اروند
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد