Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی  نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ظهر امروز پنجشنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از این سفر این است که منطقه را از نزدیک ببینیم و نوع رسیدگی و کمک رسانی به مردم آسیب دیده؛ نوع امداد‌ها و کمک‌ها و هماهنگی‌ها را بررسی کنیم، اظهار داشت: امیدواریم ‬بتوانیم بهتر به مردم آسیب دیده خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در لرستان حضور یافته‌ایم تا از مردم آسیب دیده لرستان دلجویی کنیم، تصریح کرد: مردمی که در حوادث اخیر بسیار آسیب دیدند و رنج دیدند بدانند مقام معظم رهبری در فکر آن‌ها هستند و برنامه‌هایی تدارک دیده شده و رسیدگی خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه این امید و اطمینان را می‌دهم که آنچه خسارت دیده شده مسئولین و دولت و همه کسانی که امکاناتی دارند در خدمت مردم خواهند بود تا رنج مردم کمتر و جبران شود، افزود: در این سفر از نیرو‌های امدادرسان که واقعاً از همه نیرو‌ها بودند و تنها نمی‌توان یک نیرو را گفت، بسیج، ارتش، سپاه، هلال احمر و همه نیرو‌های امدادگر را تقدیر و تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گوئیم.

حجت الاسلام معزی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در کنار امدادگران باشیم تا بتوانند آثار حوادثی که پدید آمده رفع شود و زندگی به شرایط عادی برگردد، ادامه داد: امیدواریم سفر بسیار خوبی باشد؛ ‬تا فردا در خدمت مردم خواهم بود و کمک‌ها را بررسی می‌کنیم.

 انتهای پیام / ا

 نظارت بر رسیدگی و کمک رسانی به مردم آسیب دیده مناطق سیل زده

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ کارشناسان کشاورزی می‌گویند محصولِ این مزارع، قربانیِ سرمازدگی و بارشِ برفِ پاییزِ گذشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!
  • چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد
  • برای رضا خدا، گره از کار مردم باز کنید
  • کار فرهنگی منحصر به چند نقطه خاص شهر نشود
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند