Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ فرماندار ایجرود در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت : امسال برای گرامی داشت هفته جوان ۳۳ برنامه مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا خواهد شد.
 توحید سلیمی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت : یکی از عوامل تحقق شعار امسال ، جوانان هستند که می‌توانند در این امر مهم نقش بسزایی داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به 4 هدف عمده ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایجرود گفت : ساماندهی مسائلی همچون ازدواج ، اشتغال ، غنی سازی اوقات فراغت و هویت بخشی به جوانان از جمله مهمترین این اهداف است.
مهندس سلیمی با تبیین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی داشت هفته جوان در شهرستان ایجرود گفت : برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی ، دیدار با خانواده‌های شهدا ، افتتاح خانه ورزش روستای نکتو و افتتاح خانه جوان از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت این هفته به شمار می‌رود .
فرماندار ایجرود در پایان با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات منظم و با برنامه ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان گفت : گسترش کمی سازمان های مردم نهاد ، افزایش شور و نشاط اجتماعی و تعامل بیشتر بانک های شهرستان برای اعطای تسهیلات به جوانان باید در اولویت برنامه‌های این ستاد قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته جوان ستاد ساماندهی امور جوانان فرماندار ایجرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از ۸۰ هزار مسافر در ۱۱۵ هتل سطح شهر اسکان پیدا کرده‌اند و طی هفته گذشته حدود ۹۵ درصد ظرفیت هتل‌ها اشغال بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد شفیعی امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: طی چهارده شب از بیست و چهارم اسفند سال جاری تاکنون اسکان حدود ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی در شهر اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در اولویت نخست اسکان مسافران نوروزی قرار گرفته است، افزود: بیش از ۸۰ هزار مسافر در ۱۱۵ هتل سطح شهر اسکان پیدا کرده‌اند و طی هفته گذشته حدود ۹۵ درصد ظرفیت هتل‌ها اشغال بود.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: ظرفیت ۲۵ مهمان‌پذیر سطح شهر در بیشتر شب‌ها تکمیل شده است.

شفیعی گفت: نوروز سال جاری بیش‌از ۳۰۰ منزل استیجاری تحت پوشش ستاد خدمات سفر شهر قرار گرفت، همچنین بیشتر مواقع ظرفیت ۲۰ خوابگاه دانشجویی و کارمندی سطح شهر تکمیل شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ خودرو وارد مجموعه باغ فدک شده است، همچنین دو شب بحرانی در باغ فدک وجود داشت، از این‌رو جلسه اضطراری برگزار و مقرر شد درهای باغ فدک به روی مسافران بسته شود و مسافران در ورزشگاه‌ها اسکان پیدا کنند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون اسکان مسافران نوروزی بدون هیچ گونه مشکل و حادثه‌ای در این کلان‌شهر انجام شده است.

شفیعی گفت: موج دوم سفرهای نوروزی به این کلان‌شهر از اواخر هفته جاری آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، از این‌رو می‌طبلد تمام مراکز اسکان و مناطق پانزده‌گانه در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی متوجه شدیم که اواخر شامگاه نهم فروردین سال جاری و اوایل صبح دهم فروردین سال جاری امکان بارندگی وجود دارد.

کد خبر 739918

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد