Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@02:49:54 GMT

ملاقات مردمی استاندار سمنان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۲۳۴

ملاقات مردمی استاندار سمنان برگزار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در حاشیه این دیدار به ایرنا گفت: علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این دیدار که معاونان و مدیران استانداری و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی سمنان نیز حضور داشتند، برای حل مشکلات و معضلات مردم دستورات لازم را صادر کرد.
حشمت الله عسگری بیان کرد: 60 نفر از شهروندان استان سمنان در این دیدار به بیان مشکلات خود در موضوع های مختلف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ادامه داد: پس از ارائه مشکلات از سوی مردم با بررسی استاندار سمنان، دستورات لازم به مدیران مربوطه ارجاع شد.
وی با تاکید بر اینکه بخش عمده ای از مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی حل می شود و پاسخ سوالات خود را دریافت می کنند، گفت: برخی موارد به دلیل وجود قوانین و مقرراتی که با یکدیگر هم پوشانی و یا مغایرت دارند، امکان رفع مشکلات در دستگاه های اجرایی امکان پذیر نیست و نیاز به ارجاع به مقامات بالاتر دارد.
عسگری با اشاره به اینکه تامین خواسته های مردم در برخی موارد نیازمند هزینه و منابع مالی خاصی است، گفت: این مشکلات در برخی موارد برآورده نشدن درخواست ها و نیازهای مردم در دستگاه های اجرایی را به همراه دارد.
وی اضافه کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز به دلیل وجود این معضلات نمی توانند قاطعانه تصمیم بگیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه این دیدارها ثمرات مطلوبی از جمله جلوگیری از اتلاف وقت مردم به همراه دارد، ابراز داشت: دیدارهای چهره به چهره تحت عنوان گزینه آخر پیگیری و حل مشکل به واسطه بالاترین مقام استانی، راه گشای بسیاری از مشکلات مردم است.
ملاقات مردمی استاندار، معاونان و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی سمنان با شهروندان به صورت ماهانه برگزار می شود.
شهروندان به منظور دریافت وقت ملاقات می توانند با اداره کل روابط عمومی، تشریفات و اموربین الملل استانداری سمنان با شماره تلفن 33443663 تماس بگیرند.
7342م/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دستگاه های اجرایی روابط عمومی شماره تلفن مشکلات مردم منابع مالی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال 1381 پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال 1381 در استان اجرا می‌شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ‌های رسانه‌ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید