Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در حال آماده‌سازی موکب برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان ایلام است که تا دوشنبه موکب سازمان اوقاف و امور خیریه اعزام می‌شود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین دلاوری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعزام موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به مناطق سیل‌زده استان ایلام اظهار داشت: بر اساس شدت و ضعف ویرانی‌ها در مناطق‌ سیل‌زده، استان‌مرکزی به عنوان استان معین استان ایلام است که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در حال آماده‌سازی موکب برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان ایلام است که تا دوشنبه موکب سازمان اوقاف و امور خیریه اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موکب اعزامی به استان ایلام روزانه پنج هزار وعده غذا برای مردم سیل‌زده پخت و توزیع می‌کند، در دره شهر و دشت پاژن استان ایلام با توجه به همجواری با استان لرستان آسیب‌های بسیار جدی دیدند که در این مناطق موکب اعزامی که هر سال در کاظمین ارائه خدمت می‌کند امسال در این مناطق برای مردم سیل‌زده ارائه خدمت می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: اکنون اقلام مور نیاز و مواد غذایی تهیه شده که ارسال می‌شود، روز شنبه هم در مناطق سیل‌زده استان ایلام بازدیدی انجام می‌شود و هیت‌های امنا مساجد و امامزادگان پشتیبان موکب هستند تا هر زمان با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم در پیش داریم طرح حمایتی آماده می‌کنیم که بتوانیم حداقل برای 4 ماه و هر زمان که نیاز باشد با حمایت خیران و هیت‌ امناها به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کنیم.

موکب اربعین «شهدای آذربایجان شرقی» برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان عازم ایلام شد آماده باش گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) برای امداد رسانی به سیل زدگان ایلامموکب اربعین «شهدای آذربایجان شرقی» برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان عازم ایلام شددلاوری خاطرنشان کرد: یک دستگاه پخت نان خریداری شده که در ساعت حدود دو هزار و 500 نان پخت می‌کند به همین سبب10  تن آرد از استان مرکزی به مناطق سیل‌زده حمل می‌شود و طبخ نان در مجاورت موکب انجام می‌شود، جمعی از خادمان افتخاری اعلام آمادگی کردند و آشپزهایی که در امامزادگان و مساجد به مناسبت‌های مختلف افتخاری فعالیت می‌کردند اعلام آمادگی کردند که تیم‌بندی شدند و هفتگی اعزام می‌شوند تا در مناطق سیل‌زده ارائه خدمت کنند.

وی بیان کرد: با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از محل موقوفات بلامانع که قید مکان و زمان ندارند، بقاع متبرکه، نذورات و خیران کمک‌ها مطابق با نیازهای مردم مناطق سیل‌زده به صورت متمرکز جمع‌آوری و ارسال شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان کمیته امداد، هلال احمر، اوقاف و غیره اکنون اقلام مورد نیاز استان خوزستان که اقلام 24 ساعته را اعلام کرده و مواد غذایی، شوینده و بهداشتی مورد نیاز است در حال جمع‌آوری و ارسال به مناطق هستند.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام