Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، نخستین جلسه شورای قضایی استان هرمزگان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اکبری و با حضور معاونین دادگستری استان  و مسئولین سازمان های تابعه قوه قضائیه ، برگزار شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ضمن ابراز تأسف و تأثر از وقوع سیلاب در تعدادی از استان های کشور که کام هموطنان را در روز‌های آغازین سال جدید، تلخ کرد، با  اعلام این مطلب که وقوع حوادث طبیعی و سیلاب های اخیر ، طنین بیدارباش برای همگان به ویژه مسئولین دستگاه های متولی می باشد، به مدیرکل بازرسی استان هرمزگان مأموریت داد تا ضمن ارزیابی آمادگی دستگاه های استان برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه، نظارت کافی  را به منظور  پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه ، نظارت را رکن مهم و کلید واژه مدیریت عنوان کرد و افزود: تعالی سازمانی بدون تعالی شخص ممکن نیست و نگاه ما به نظارت ؛ هم نگاه به واقعیات موجود و توانمندی ها و هم نگاه توسعه محور و پیشرفت‌محور در عملکرد ها می باشد.

 رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین با تشریح آخرین رویکردها و شیوه های نظارتی و همچنین تبیین شاخص ها و ملاک های ارزیابی ، با اذعان به اهمیت توجه به ارتقاء شاخص های سلامت و کارآمدی به منظور دستیابی به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ، بر اهتمام همه مسؤولان در جهت عینیت بخشی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی ) در خصوص تقویت نظارت ها با هدف صیانت از حقوق عامه و اجرای بهتر عدالت تأکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی سلامت مد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: در تنظیم و تدوین سند تحول قضایی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضاییه بهره گرفته شده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: به نظارت سیستمی اکتفا نکنیم. حضور یافتن در برخی حوزه‌ها در نظارت بسیار موثر است.

وی ادامه داد: سرکشی به زندان‌ها بسیار مفید بوده، برای قاضی و بازپرس حضور در زندان مفید است. می‌تواند مشاهده کند حکمی که صادر کرده چه آثاری داشته است.

اژه ای گفت: مرکز امور وکلا و کارشناسان بسیار فعال شده است. اگر حرف و درد مردم را مستقیم بشنویم مخصوصا در مساجد آثار و برکات فراوانی دارد.

کد خبر 845389 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای

دیگر خبرها

  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد