Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: مراکز فرهنگی و هنری دارای مجوز از این اداره، بازوان اجرایی اداره هستند چرا که اداره وظیفه مجری گری ندارد و سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فرهنگی و هنری تنها هدایت، حمایت و نظارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «سعید ضابطی» در نخستین گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان آران و بیدگل گفت: هنرمندان به عنوان ولی نعمتان ما هستند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه امید این هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تکریم هنرمندان را از اولویت های کاری خود دانست و افزود: سلیقه گری و اعمال تصمیم بر اساس سلایق شخصی، یکی از چالش ها و آسیب های مدیریت فرهنگی هنری است و این موضوع در مدیریت بنده جایی ندارد.

ضابطی افزود: هنرمندان از دیدگاه بنده متعلق به کل شهرستان از تمامی شهرها و روستاهای تابعه هستند، لذا نگاه منطقه ای به هنر و هنرمند در قاموس مدیریت بنده جایگاهی ندارد و نقشه راه ما ارتقای فرهنگ و هنر جای جای شهرستان آران و بیدگل است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل حمایت از هنر و هنرمند را رسالت مجموعه خود دانست و گفت:  هنری که بر اساس ارزش های انقلابی- اسلامی و ایرانی و هنرمندی که در چارچوب قانون و ضوابط جمهوری اسلامی فعالیت کند مورد حمایت و همراهی این اداره خواهد بود.

 

ضابطی در ادامه بیان داشت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی و هنری در تمامی حوزه ها که طبق مجوز و با هماهنگی اداره انجام شود حمایت خواهد کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: تمامی مراکز فرهنگی و هنری دارای مجوز از این اداره، بازوان اجرایی اداره هستند چرا که اداره وظیفه مجری گری ندارد و سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فرهنگی و هنری تنها هدایت، حمایت و نظارت است.

ضابطی از ارائه برنامه های ۱۰ گانه برای هنرمندان شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: همه مراکز فرهنگی هنری با ارائه طرح های فرهنگی و هنری نسبت به دریافت مجوز اقدام و از حمایت و همراهی اداره بهره مند شوند تا برنامه های فرهنگی هنری در شهرستان دچار حاشیه و مشکل نشود.

 

در ادامه این مراسم، مدیران انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان آران و بیدگل به بیان دغدغه های فرهنگی و هنری و راهکارهای خود پیرامون توسعه فرهنگی هنری شهرستان پرداختند.


نخستین گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان آران و بیدگل در سال جدید همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور ۲۰۰ تن از هنرمندان در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سپاه پاسداران سیل لرستان سپاه خبرگزاری شبستان سیل خوزستان بارندگی و سیلاب مسابقات بین المللی قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است