Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:28:41 GMT

سپاه پاسداران سپر کرامت بشری است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۸۹۶

سپاه پاسداران سپر کرامت بشری است

علیزاده اعلام کرد: سپاه پاسداران سپر کرامت بشری و محبوب قلوب بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستار علیزاده» صبح امروز(22 فروردین) در مراسم جشن اعیاد شعبانیه در نمازخانه اداره کل اوقاف گیلان با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در وارد کردن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی گفت: سپاه نماد و نمونه جریان انقلابی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا نه تنها توسط جریان و افراد انقلابی در کشور بلکه در سراسر دنیا محکوم شد.

علیزاده خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران انقلاب مولود انقلاب است و به برکت انقلاب و خدماتی که سپاه خالصانه انجام داده در دنیا محبوب شده است.

وی سپاه پاسداران را محبوب قلوب بشریت دانست و گفت: توهین به سپاه که فرزند اسلام، قرآن و اهل بیت و اندیشه نورانی امام علی(علیه السلام) و عاشوراست، توهین به ایران اسلامیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه کرد: سپاه پاسداران، تجلی و نماد لشکر نبوی و علوی است.

وی سپاه پاسداران را سپر کرامت بشری خواند و گفت: سپاه پاسداران، نیروی توانمند نظام کشور در عرصه‌های امنیتی، فرهنگی و اقتصادیست.

علیزاده تاکید کرد: نخبگان و آزادگان دنیا تاریخ پرخیانت آمریکا که سابقه استفاده از سلاح اتمی دارد و مادر تروریست است را از یاد نخواهد برد.

وی ادامه داد: تروریستی خطاب کردن نهاد سپاه پاسداران، نشانه عصبانیت و استیصال دولت احمق و حامی تروریست آمریکاست.

مدیرکل اوقاف گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود، افزایش وحدت و رفاقت و همدلی بین دولت و ملت و طیف‌های سیاسی مختلف را از برکات این اقدام رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران دانست و گفت: این اقدام آمریکا سبب شد به اقدامات ارزشمند سپاه در داخل و خارج کشور توجه شود و از آنها قدردانی شود.

وی همچنین این اقدام رئیس جمهور آمریکا را نشانه نزدیک شدن آمریکا و اسرائیل به افول و سقوط برشمرد و گفت: این اقدام آمریکا جبهه انقلاب را محکم تر کرد.

علیزاده، فراهم شدن تمهیدات تسلیم نشدن در برابر تعهدات ظالمانه بین المللی را از دیگر برکات این واقعه اعلام و اظهار کرد: دولت آمریکا در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب، جز دشمنی و جسارت به اسلام و انقلاب و مردم ما اقدامی نکرد.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران لرستان سپاه خبرگزاری شبستان استان لرستان کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیرکل اوقاف گیلان اوقاف گیلان سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سوال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

کد خبر 746874

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی