Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیر یک مدرسه سرشناس آبادان اقدام به تنبیه دسته جمعی دانش آموزان یک کلاس کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، اواخر سال گذشته خانواده‌های چند دانش آموز با حضور در مقابل یکی از مدارس سرشناس آبادان نسبت به رفتارهای خشونت آمیز مدیر مدرسه اعتراض کردند.

خانواده‌ها با حضور در جلوی مدرسه سرشناس به رفتارهای مدیر مدرسه اعتراض کردند و خبرنگار رکنا با حضور در محل تجمع خانواده ها ماجرای این اعتراض را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر یکی از دانش آموزان کلاس هشتم به خبرنگار رکنا گفت: مدیر مدرسه بارها اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزان مدرسه کرده است و در این مدت فرزندان ما سکوت کرده بودند و هیچ یک از ما اطلاعی از این ماجرا نداشتیم اما به تازگی متوجه این ماجرا شدیم و وقتی فرزندانمان روز قبل به خانه بازگشتند متوجه این اقدام خشونت آمیز مدیر مدرسه شدیم.

وی افزود: دانش آموزان یک کلاس به خاطر نپوشیدن جلیقه‌های فرم لیمویی رنگ مورد ضرب و شتم معلم قرار گرفتند و این اقدام به حدی بوده که یک گلدان روی سر یکی از دانش آموزان افتاده و از ناحیه سر به شدت زخمی شده است.

پدر یکی دیگر از دانش آموزان به رکنا گفت: پسرم به خاطر تنبیه بدنی مدیر مدرسه از ترس نخوابیده و از نظر روحی و روانی آسیب دیده است و چند دانش آموز دیگر نیز از ترس مدیر قادر به بازگو کردن ماجرا نبودند و بعد از چند روز سکوت دست به افشاگری زده اند.

وی ادامه داد: وقتی ماجرا را از معاون مدرسه پیگیر شدیم او نیز ادعا کرد مدیر مدرسه با حضور در یکی از کلاس‌ها پس از بیرون کردن معلم کلاس شروع به کتک زدن دانش آموزان کرده است و معاون مدرسه در اعتراض به رفتار مدیر چند روز به مدرسه نرفته است.

مادر یکی دیگر از دانش آموزان نیز گفت: در گذشته یکی از فرزندانم در این مدرسه درس می‌خواند اما هیچ وقت از او در مورد تنبیه بدنی و کتک‌های مدیر مدرسه‌شان حرفی نشنیدم تا اینکه پسرم دانشجو شد و وقتی با هم صحبت کردیم عنوان کرد که مدیر مدرسه دانش آموزان را تنبیه می کند و حتی برای انجام این کار دانش آموزان را روبروی هم قرار می‌دهد و از دانش آموزان می‌خواسته که به صورت هم سیلی بزنند.

وی افزود: حرفهای پسرم را زیاد باور نکردم اما وقتی فرزند دومم که در این مدرسه درس می خواند به خانه آمد و درباره تنبیه و رفتارهای خشونت آمیز مدیر مدرسه حرف زد تازه به حرفهای پسر بزرگم رسیدم و قصد دارم پسرم را به مدرسه دیگری انتقال دهم.

در حالیکه خانواده‌ها به رفتارهای مدیر مدرسه اعتراض می‌کردند، مدیر مدرسه با خونسردی در جمع خانواده ها حاضر شد و عنوان کرد که استفعای خودش را نوشته و سختگیری‌هایش برای پیشرفت دانش آموزان بوده و آنها را تنبیه بدنی نکرده است.

بازرسی آموزش و پرورش استان خوزستان با توجه به شکایت خانواده ها از مدیر این مدرسه سرشناس آبادان به صورت جدی موضوع را پیگیری کردند و اعلام کردند که با مدیر خاطی برخورد قاطعانه‌ای خ صورت خواهد گرفت.

در حالیکه رفتار این مدیر مدرسه در سکوت رسانه‌ای صورت گرفته بود مدیر مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی 98 ابتدااقدام به خارج کردن برخی از اسناد و اموال مدرسه به محل دیگری کرد و با حضور در برابر دانش آموزان با مدیر جدید مدرسه برخورد ناشایست کرده و دانش آموزان را تحقیر کرد.

بنا به این گزارش، خانواده ها با توجه به رفتارهای نادرست مدیر سابق مدرسه سرشناس آّبادان خواستار رسیدگی فرماندار ویژه آبادان و ریاست محترم اداره آموزش و پرورش به رفتارهای این مدیر مدرسه هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دانش آموزان مدرسه زخمی تنبیه آبادان عکس فیلم سیل زن ایران تصاویر دختر وحشتناک یک زن ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها