Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:56:42 GMT

طلاب و مبلغان اعتکاف رجبیه یزد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۹۲۵۲

طلاب و مبلغان اعتکاف رجبیه یزد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه سال ۱۴۴۰ در ۱۴۹ مسجد استان با حضور ۱۰ هزار و ۶۱ نفر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی کارگر عنوان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، ۶ هزار و ۲۲۱ نفر خواهر و ۳ هزار و ۸۴۰ نفر برادر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر تصریح کرد: با وجود تداخل زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با ایام تعطیلات نوروز، استقبال خوبی توسط مردم از این مراسم معنوی صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مبلغان و طلاب در برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف افزود: بالغ بر ۵۰ مبلغ و طلاب با اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان یزد همکاری داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن تقدیر از زحمات مبلغان و طلاب در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: کسی که شرایط را برای معتکفان فراهم کند، مخاطب خداست.

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در مورد تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این اقدام نشان می‌دهد که سپاه نه تنها در کشور و منطقه بلکه در جهان از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام احمقانه دشمن نشان دهنده اوج ترس و ذلت دشمنان از ملت ایران به ویژه نیروی نظامی و انقلابی این کشور است.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه داستان سوریه و عراق از نظر دشمنان تمام شده بود، عنوان کرد: این خواست ملت ایران و اقتدار سپاه بود که مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: این اقدام دشمنان در مقابل زخم‌هایی که طی این سال‌ها توسط سپاه بر پیکره آنها وارد شده، امری طبیعی است.

وی اظهار داشت: بنا به استناد به آموزه‌های قرآنی که دشمنان از احمقان هستند، این حرکت دشمن وحدت و همدلی بزرگی را در بین کارگزاران، احزاب و ملت ایجاد کرده است.

در این مراسم از مبلغان و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ۱۴۴۰ تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

کد خبر 4588009

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آئین اختتامیه طرح محله‌های قرآنی اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی است و هر آنچه که نیاز داشته باشیم در آن برای هدایت بشریت و تمرین بهتر زیستن آمده است.

وی با بیان اینکه قرآن کتابی تشریفاتی نیست، افزود: یکی از ایرادهایی که داریم این است که قرآن را شیک و مجلسی استفاده می‌کنیم و آن را منحصر در مراسم خاصی چون عقد و عزا کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام حقانی ادامه داد: قرآن برای قرار گرفتن روی داشبورد خودروها یا خاک خوردن روی طاقچه خانه‌ها نازل نشده است بلکه این اعجاز از سوی خداوند برای یاددان راه و رسم درست زندگی کردن به مردم آمده است و باید در تمام ابعاد زندگی مردم جاری و ساری شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش انس مردم با قرآن عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان تلاش کردیم ذیل اجرای طرح محله‌های قرآنی که سازمان تبلیغات نیز در آن دخیل بود مردم را بیشتر با قرآن آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان‌کرد: در این ماه پر خیر و برکت در سطح محلات آیات کلیدی قرآن به مردم آموزش داده شد چرا که شاید برای همه مقدور نباشد حافظ کل قرآن شوند اما همه می‌توانند با فراگیری آیاتی از قرآن زندگی خود را تغییر دهند.

کد خبر 6078742

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • تجلیل از هنرمندان شاخص هنری لرستان
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر شاهرود