Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: طرح راه‌اندازی فرهنگسرای کسب‌وکار شهر همدان (فکّه) با توجه به ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید» از سوی شورا مطرح شد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمید بادامی‌نجات ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی فرهنگسرای کسب وکار و کارآفرینی شهر در سال «رونق تولید»، اظهار داشت: طرح راه‌اندازی فرهنگسرای کسب‌وکار شهر همدان (فکّه) با توجه به ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید» و همچنین در راستای تحقق آرمان «همدان؛ شهر دوستدار کسب‌وکار»، توسعه و بهبود فضای کسب‌وکار و کارآفرینی در شهر از سوی شورا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  این طرح در سازمان شهرداری همدان به عنوان واحد توانمندسازی کسب‌وکار و کارآفرینی با هدف ساماندهی، توسعه و ارتقاء فرهنگ کارآفرینی شهر همدان به تصویب رسیده است.

نایب رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: این طرح با اولویت توانمندسازی شهروندان همدانی در حوزه کسب‌وکار و کارآفرینی با محوریت اقشار آسیب‌پذیر در دستور قرار گرفته است.

آذربایجان شرقی| ظرفیت موقوفات در خدمت اشتغالزایی و رونق تولید قرار می‌گیردخصوصی‌سازی واحدهای تولیدی کرمانشاه به نصف قیمت واقعی؛ تضییع حقوق بیت‌المال1200 واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد در استان یزد فعالیت دارند

وی با بیان اینکه امروزه مدیریت شهری نقش مهمی را در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین شورای شهر همدان به استناد قوانین کشور و با در نظر گرفتن عواملی چون منبع‌محوری، محله‌محوری، فرهنگ کارآفرینی، راهبردمحوری و ساختار مدیریتی مبتنی بر شاخص‌های کارآفرینی شهری به تدوین این طرح اقدام کرده است.

بادامی‌نجات اظهار داشت:  انتظار می‌رود شهرداری همدان برای ارتقاء فرهنگ کار و اشتغال و حمایت از توسعه کسب‌وکارها، علاوه بر راه‌اندازی فرهنگسرای کسب‌وکار شهر همدان، در مراحل آینده بر اساس طرح تفصیلی، فرهنگسراهای بعدی را نیز در سایر نقاط شهر در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه کارآفرینی و کسب‌وکارهای شهری به‌عنوان یک رویکرد اساسی، پایه‌ای برای تقویت بخش خصوصی و تأمین زیرساخت‌های مناسب این بخش، محسوب می‌شود، گفت: ارائه فرصت و امکانات اولیه و کم‌هزینه به شهروندان برای بروز ایده‌های کسب‌وکار خلاقانه و کارآفرینانه و رونق اقتصادی، یکی از رویکردهای مدیریت شهری همدان در نقش تسهیل‌گر حوزه کارآفرینی شهری است.
نایب رئیس شورای شه همدان ابراز کرد: استفاده از ظرفیت‌های محلی برای توسعه فرهنگ کارآفرینی و توانمندسازی افراد محلی به‌منظور ارتقا و توسعه خدمات همه‌جانبه و در راستای تبدیل شهرداری همدان از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی از رویکردهای اساسی این طرح است.

وی با بیاناینکه برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی در شهر راه بسیار طولانی را در پیش داریم، اظهار داشت: بی‌شک بهبود اکوسیستم کارآفرینی یک شهر نقش ویژه‌ای در تحقق اهداف چندگانه مدیریت شهری داشته و در تقویت زیرساخت‌ها، توسعه کسب‌وکار، افزایش درآمدهای شهر و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان آن شهر مؤثر است.

بادامی‌نجاتبا تأکید بر اینکه کارآفرینی ضرورتی اجتناب‌پذیر برای بقای اقتصاد و تولید است، خاطرنشان کرد: «شهر دوستدار کسب‌وکار» شهری است که سازمان‌ها و امکانات آن شهر برای تسهیل و تشویق فعالیت‌های کارآفرینانه بسیج شوند و تلاش ‌کنند تا روحیه کارآفرینی در تمام بخش‌ها و فضای عمومی شهر حاکم شود.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی، گفت: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • منظور از اقتصاد مردمی، همان تعاونی است
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • رونق گردشگری مذهبی همدان در بهار قرآن و طبیعت
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان