Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم درباره تخصیص سازمان برنامه و بودجه و پرداختی‌های خزانه به دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، اظهار کرد: مقرر شده است عدم پرداخت خزانه در تخصیص ارسالی آخر سال ۹۷ سازمان برنامه و بودجه از محل ذخیره ارزی ۹۷ پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پرداخت، متوسط دریافتی دانشگاه‌ها به حدود ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی سال ۹۷ می‌رسد.

به گفته معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، باقیمانده تخصیص تا ۱۰۰ درصد به صورت تنخواه از اعتبار سال ۹۸ پرداخت خواهد شد.

تلاش می‌کنیم تنخواه دریافتی سال جاری خارج از اعتبار ابلاغی سال ۹۸ باشد

وی بیان کرد: همه هماهنگی‌ها صورت می‌گیرد تا تنخواه دریافتی در سال جاری خارج از اعتبار ابلاغی سال ۹۸ منظور شود.

نظرپور اظهار کرد: درباره مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری هم مقرر شد تا عدم پرداختی خزانه در انتهای سال ۹۷ به تخصیص‌های ارسالی سازمان برنامه از محل صندوق ذخیره ارزی پرداخت شود.

وی گفت: در صورتی که این پرداخت اقدام شود به طور متوسط دریافتی مراکز پژوهشی از بودجه ابلاغی سال ۹۷ معادل۸۶،۶۰ درصد و پارک‌های علم و فناوری هم معادل ۸۷،۴۱۱ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟