Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:46:43 GMT

شهـردار جدید رازمیان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۰۳۱۲

شهـردار جدید رازمیان منصوب شد

استاندار قزوین با صدور حکمی علی اصغر پورقاسم را به مدت چهار سال به سمت شهردار رازمیان مرکز الموت غربی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور حکمی علی اصغر پورقاسم را به مدت چهار سال به سمت شهردار رازمیان منصوب کرد.

در بخشی از حکم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین آمده است: با عنایت به پیشنهاد شورای اسلامی شهر رازمیان و با اختیار حاصل از قانون تشکیلات، وظائف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت 4 سال به عنوان شـهردار رازمیان منصوب می­نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه آورده است:  امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از امکانات مادی و معنوی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه­ ای (مدظله العالی) و پیشبرد دقیق سیاست­های عمومی دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی،  با همکاری متقابل مسؤلین محلی در انجام وظائف محوله و خدمت به مردم شریف و مومن شهر رازمیان موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آیت الله خامنه انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر مادی و معنوی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد