Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:53:11 GMT

برگزاری سمینار آموزشی مشترک با دانشگاه تکنولوژی وین

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۰۶۶۰

برگزاری سمینار آموزشی مشترک با دانشگاه تکنولوژی وین

دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه تکنولوژی وین از ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه ۹۸ سمینار مشترک آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، گروه برنامه ریزی حمل و نقل دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس و مرکز تحقیقات مهندسی ترافیک و برنامه‌ریزی حمل و نقل دانشگاه تکنولوژی وین سمینار مشترک برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سمینار آموزشی که در راستای انعقاد تفاهم نامه فیمابین از ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه فنی وین (TUW) در دانشگاه برگزار می‌شود، موضوعاتی از قبیل توسعه، تحقیق و مطالعه در حوزه حمل و نقل ارائه خواهد شد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در تفاهم نامه‌ی امضا شده، سازماندهی ملاقات‌های علمی، کنفرانس‌های مشترک، کارگاه و دوره، تسهیل تبادل اعضا هیأت علمی و تشویق بازدید متقابل توسط دانشجویان دکتری در دستور کار دو سازمان علمی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تربيت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود