Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف سعودی، منازل و مزارع یمنی‌ها در یکی از شهرهای استان «الحدیده» را با ۱۰۰ گلوله توپخانه هدف قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از العالم، عناصر ائتلاف متجاوز یمن امروز بیش از ۱۰۰ گلوله توپخانه به سمت منازل و مزارع یمنی‌ها در منطقه «الفازه» در شهر «التحیتا» الحدیده (واقع در غرب یمن) شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حمله یک کودک کشته و به منازل و مزارع یمنی‌های آسیب‌های بسیاری وارد شد.   دیشب نیز در پی حمله موشکی ائتلاف سعودی به التحیتا یک دختر یمنی کشته و برادر وی نیز زخمی شد.   «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دو روز پیش اعلام کرد، ائتلاف متجاوز در یک هفته بیش از ۱۲۲۱ بار آتش‌بس الحدیده را نقض کرده‌ است.   شهر استکهلم سوئد در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (شش دسامبر ۲۰۱۸) به مدت یک هفته میزبان چهارمین دور مذاکرات صلح یمن با حضور طرف‌های یمنی به ریاست «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن بود و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذرماه) با توافق آتش‌بس در الحدیده، به کار خود پایان داد.   آتش‌بس در شهر و بندر الحدیده از ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸) وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی با انجام حملات مداوم، هر روز آن را نقض می‌کند به نحوی که این آتش‌بس در آستانه شکست قرار گرفته است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر کشی با شلیک گلوله

خبرآنلاین در خبری نوشت:مردی ۳۸ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، با تیراندازی برادرش را کشت و سپس خود را تسلیم قانون کرد.

اعتمادآنلاین در خبری نوشت: سرهنگ فرهاد آراوند، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر در مناطق کوهستانی بودند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بود که برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، تسلیم قانون شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897014

دیگر خبرها

  • بیش از 14 هزار کودک فلسطینی در غزه شهید شدند
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه (فیلم)
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی