Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:42:05 GMT

تاج آمد؛ شکوری دوباره به استقلال رسید ( عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۱۴۵۴

دومین مراسم یابود مرحوم عبدالقدیر آب‌پرور به همت فرزندان این مرحوم و با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، جمعی از پیشکسوتان رسانه، جمعی از ستاره‌های پیشین سرخابی و تیم فوتبال خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، این مراسم با حضور عبدالحمید احمدی معاونت وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی و علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و خانواده مرحومان عبدالقدیر آب‌پرور، علی مودت، بهرام شفیع، عباس عبدالملکی، ایرج باباحاجی و مهدی نفر، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روزپنجشنبه ۲۲ فروردین‌ماه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی آغاز شد و چهار تیم پیشکسوتان پرسپولیس، پیشکسوتان استقلال، یاران مرحوم آب‌پرور و تیم خبرنگاران با همدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این مراسم اعضای تیم‌های شرکت کننده با اهدای گل به جایگاه در نظر گرفته شده به منظور تکریم و بزرگداشت مرحوم آب پرور و همچنین مرحومان علی مودت، بهرام شفیع، عباس عبدالملکی، ایرج باباحاجی و مهدی نفر، ضمن احترام به این نفرات آسمانی شده به خانواده آنها ادای احترام کردند.

 

در ابتدای این تورنمنت ۴ جانبه که با حضور مهمانانی چون حمید استیلی، خداداد عزیزی، محسن گروسی، سعید دقیقی، محمد پنجعلی، محمدعلی یحیوی، محمد نوری، علی خسروی، حاج مهدی دادرس، علی اصغر مانوسی فر، مارکار آقاجانیان، محمود حقیقیان، مهدی حاج محمد، سعید مراغه چیان، رضا نعلچگر، اکبر کارگر جم ...همراه بود، تیم‌های یاران آب‌پرور با پیشکسوتان پرسپولیس روبروی همدیگر قرار گرفتند که تیم یاران آب‌پرور در ضربات پنالتی به‌برتری دست یافت.

 

در بازی دوم تیم‌های خبرنگاران ایران و پیشکسوتان استقلال برابر هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک بر یک در وقتهای عادی به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم استقلال به برتری ۳ بر ۲ دست یافت تا در مجموع با نتیجه ۴ بر  ۳ به برتری برسد.

 

در این بازی ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با پیراهن تیم خبرنگاران به میدان رفت و مانند سال های دور بار دیگر مسابقه برابر استقلال را تجربه کرد.

 

قضاوت این دیدارها برعهده محمد فنایی و کاظم سلیمانی بود. همچنین نکته قابل توجه حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری این تورنمنت بود تا این رقابت ها بازتاب رسانه ای خوبی در رسانه های کشور داشته باشد.

 

عکس ها امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال