Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما بر عهد و پیمان با شهدا می‌مانیم و به تقی‌زاده‌های امروز اجازه نخواهیم داد مملکتی که متعلق به امام زمان(عج) است را غربی و به اسلام، ولایت، سپاه و ارتش اهانت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مرتضی بصیری‌پور اولین مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها از استان خرسان جنوبی اظهار کرد: اگر کسی خانواده‌های شهدا را خوشحال کند بر اساس روایات، خداوند را خشنود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که آیا حق شهدا ادا شده یا می‌شود؟ افزود: آیا عزت و احترامی که باید به شهدا شود وجود دارد؟ مردم ایران ثابت کرده‌اند که هر کجا نام شهدا باشد با نهایت عزت و احترام در آن‌جا حاضر می‌شوند اما مسئولان و دست‌اندرکاران آن‌طور که باید انجام وظیفه می‌کنند؟

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بیش از 95 درصد شهدا در وصیت‌نامه خود تأکید بر اطاعت از رهبری دارند؛ آیا در جامعه به این عمل می‌شود؟

 

رضایی عنوان کرد: به گفته پدر شهید بصیری‌پور؛ شهید بسیار علاقه‌مند به مبارزه با اسرائیل در کنار سید حسن نصرالله که خودش را سرباز کوچک مقام معظم رهبری می‌داند، بود.

 

وی با بیان این‌که باید با دشمن قاطعانه برخورد کرد، بیان کرد: نباید با دشمن مذاکره کرد چراکه در نهایت به قول‌های خود عمل نمی‌کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که برخی اصلاح‌طلبان بی‌انصاف می‌گویند چرا برای دفاع از سوریه باید رفت؟ گفت: کشور سوریه رسما از کشور ایران اعلام کمک کرده بود پس به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم به همنوع خود کمک کنیم.

 

رضایی با بیان این‌که مگر آیه قرآن نمی‌گوید اگر کسی به شما احسان کرد باید احسان او را محکم‌تر پاسخ دهید، تأکید کرد: در جنگ تحمیلی، سوریه تنها کشور عربی بود که هشت سال در نداری تمام قد در کنار کشور ایران ایستاد و اکنون که کشور ایران در قله عزت و دارایی است باید حق مطلب را ادا کنیم.

 

وی ادامه داد: ما اکنون برای انجام وظیفه در سوریه هستیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که بهترین دفاع، حمله است، متذکر شد: بچه‌های این مرزو بوم اگر در سوریه نبودند بایستی در میدان‌ها و خیابان‌های کشور خودمان با دشمنان می‌جنگیدند.

 

رضایی با بیان این‌که ملت ایران با تدین و انسانیت با دشمن اصلی در خاک همسایه جنگید و اجازه ورود به کشور را نداد، افزود: تمام زمینه‌ها برای رسیدن دشمن به ایران فراهم بود اگر حمایت ایران و امثال شهید بصیری‌پورها نبودد معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتاد.

 

وی ادامه داد: وقتی در میدان عمل نتوانند به سپاه پاسخ دهند این اتفاق می‌افتد که سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، عنوان کرد: سوریه با تدبیر مقام معظم رهبری و با کمک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی توانست داعش را شکست دهد.

 

رضایی عنوان کرد: سپاه یک نهاد مردمی و برآمده از نظام و انقلاب است و به لطف خداوند این انقلاب را به کمک مجاهدان به رهبری مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید.

 

وی یادآور شد: رئیس جمهور آمریکا که بسیار هزینه کرده مجبور به سفر شبانه به عراق است اما رئیس جمهور ایران به عنوان نماینده ایران با عزت به کشور عراق سفر می‌کند که این عزت متعلق به اسلام، قرآن و اسلام است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهدا رفتند تا اسلام و ولایت زنده بماند تا قامت استوار ایران همچنان بایستد تا کسی نگوید به نائب امام زمان(عج) آن‌چه نباید بگوید.

 

رضایی با بیان این‌که مردم، سپاه را از خودشان می‌دانند، گفت: سپاه در هر صحنه‌ای که نیاز به خدمت بوده، حضور داشته است.

 

وی با بیان این‌که ما سر پیمان خود با شهدا هستیم، تصریح کرد: ای شهید بصیری‌پور رفتی تا در مقابل دشمن نه بگویی، رفتی تا ما در مقابل دشمن فرش قرمز پهن نکنیم ما بر همان عهد و پیمان می‌مانیم و عزتمندانه ادای وظیفه می‌کنیم و به تقی‌زاده‌های امروز اجازه نخواهیم داد مملکتی که متعلق به امام زمان(عج) است را غربی و به اسلام، ولایت، سپاه و ارتش اهانت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد،در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.
چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.
جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد