Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@09:50:25 GMT

فوتبالیست کامیارنی به اردوی تیم ملی دختران دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۲۰۱۲

فوتبالیست کامیارنی به اردوی تیم ملی دختران دعوت شد

سیوان رحیم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمودپور از سوی کادر فنی برای این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده است.
وی اضافه کرد: این اردو از ر وز جمعه 23 فروردین در محل کمپ تیم های ملی با حضور 25 فوتبالیست جوان منتخب استان های سراسر کشور آغاز می شود.
رحیم پور با اشاره به اینکه این بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را زیر نظر سرمربی تیم ملی سپری می کنند، افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به مدت 13 روز تمرینات فنی بازیکنان را در مرکز تیم های ملی فوتبال بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از میان 25 نفر دعوت شده به این اردو در پایان 19 نفر توسط سرمربی تیم انتخاب تا در دور دوم مسابقات آسیایی که به میزبانی ویتنام که 11 اردیبهشت برگزار می شود، حضور داشته باشند.
به گزارش ایرنا، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر کشور روزهای 23 فروردین تا 2 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت که 2 هزار و 500 نفرشان در رشته مختلف ورزش می کنند در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اردوی تیم ملی تیم های ملی تیم های ملی فوتبال سرمربی تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیرحسین رضازاده بازیکن کمتر از ۱۹ سال اسکواش خوزستان در اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش ایران به منظور اعزام به مسابقات بین المللی قطر جونیور شرکت می‌کند.  

تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اسکواش ایران، بامداد روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به دوحه اعزام خواهد شد.

این رقابت‌های بین المللی از ۳ تا ۶ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری لانکا و کشور میزبان در دوحه برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال
  • دعوت ۵ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی راگبی
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان