Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@10:18:43 GMT

ظریف به تل‌آویو، واشنگتن و ریاض: بازی تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۲۴۷۶

ساعت 24- وزیر خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت:بازندگان جنگ منطقه ما علیه ترور نمی‌توانند تاریخ را پاک کنند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از گزارش‌های رسانه‌ای که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی از القاعده و داعش حمایت کرده‌اند، در توییتر نوشت:

بازندگان جنگ منطقه ما علیه ترور نمی‌توانند تاریخ را پاک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف قرار دادن سپاه؛ داعش و النصره، یعنی مشتریان و مخلوقین [بازندگان منطقه]را احیا نخواهد کرد.

بازی تمام شده: زمان آن است که با این واقعیت روبرو شوید که شما تمام انتخاب‌های اشتباه را انجام دادید و قربانی کردن دیگران نوش داروی شما نخواهد بود.

برترین‌ها

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محمد جواد ظریف احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به نقش فزاینده اعضای تاجیکستانی داعش خوارسان درباره حملات اخیر این گروه تروریستی نوشت: تنها در سال گذشته، تاجیک‌ها در حملاتی در روسیه، ایران و ترکیه و همچنین نقشه‌هایی برای انجام حملات در اروپا که پیش از انجام خنثی شد، دخیل بودند.

گزارش افزود: کارشناسان می‌گویند گمان می‌رود داعش خوراسان چندین هزار نیرو داشته باشد که تاجیک‌ها بیش از نیمی از آنها را تشکیل می‌دهند.

رسانه آمریکایی نیویورک تایمز تأکید کرد آنچه اتباع تاجیکستان را در برابر جذب توسط داعش آسیب‌پذیر می‌کند، نظام کنونی، دین‌ستیزی و فقر فزاینده در این کشور است که به نارضایتی‌ها دامن می‌زند و میلیون‌ها کارگر مهاجر را به جستجوی زندگی بهتر در خارج از این کشور سوق می‌دهد.

 

«محمد یعقوب مجاهد» وزیر دفاع و رئیس کمیسیون امور امنیتی حکومت طالبان پیش از این گفته بود اتباع تاجیکستانی و پاکستانی در حملات داعش بر مساجد، خانقاه‌ها، علمای مذهبی و مکان‌های عمومی در افغانستان دست داشته‌اند.

وی همچنین تصریح کرده بود شمار زیادی از اتباع تاجیکستانی و پاکستانی در عملیات نیروهای طالبان کشته و شماری هم بازداشت شده‌اند‌.

وزیر دفاع حکومت طالباداعش خوراسانن همچنین از کشورهای تاجیکستان و پاکستان خواسته بود تا مرزهایشان را کنترل کنند.

دیگر خبرها

  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • واشنگتن تحریم کرد، تل‌آویو خشمگین شد
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟
  • خشم و درماندگی عمیق سران تل آویو از اقدام بی‌سابقه واشنگتن!
  • تغییر رویکرد در مناقشات ایران و اسرائیل چه بود؟ | 2 پیامد فاجعه‌ بار در انتظار آمریکا و اسرائیل
  • دیدار وزرای امور خارجه ترکیه و مصر