Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- جامعه اسلامي فرهنگيان استان بوشهر با صدور بيانيه اي اعلام کرد: حرکت احمقانه و خوش رقصي مسئولان بدنهاد آمريکايي و حاميان اصلي تروريسم و تروريست بين الملل در قرار دادن سپاه پاسداران در ليست گروه هاي تروريستي را محکوم کرد.

به گزارش ايرنا، در اين بيانيه که نسخه اي از آن روز پنجشنبه به دفتر ايرنا در استان بوشهر نمابر شد آمده است: بازي خطرناک ترامپ در تروريستي خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اگر چه براي تاثيرگذاري و بهره برداري از ابعاد رواني و رسانه‌اي آن بر انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي و پيروزي مجدد بنيامين نتانياهو در انتخابات حکايت دارد اما اين وضعيت عمق خصومت ورزي‌ها عليه ايران را به نمايش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بيانيه افزوده است: آمريکا پس از تحميل شکست هاي فراوان در منطقه خاورميانه و در جهت ايجاد يک انسجام در صف متحدان ضد ايراني خود اين سناريو را کليد زده تا بتواند اعتبار سياسي از دست رفته اش در منطقه را بازيابي کند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اين در شرايطي است که امنيت ملي ايران و نيروي هاي نظاميش از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان خط قرمز در ساختار سياست خارجي کشورمان نهادينه شده و هر نوع دست اندازي به آن توسط هر کشور خارجي طبيعتا بدون پاسخ نمي ماند.
اين بيانيه تصريح کرده است: از منظر حقوق بين الملل و تحت عنوان «حاکميت سرزميني»، تشکيل نيروهاي نظامي براي هر کشور به رسميت شناخته شده و بر همين اساس نيز وجود يک نيروي نظامي به نام سپاه پاسداران در ايران متاثر از اين عنوان بايد به رسميت شناخته شود.
بيانيه جامعه اسلامي فرهنگيان استان بوشهر افزوده است: به عبارتي ديگر و براساس اصل صد و پنجاهم قانون اساسي سپاه پاسداران وظيفه حفاظت از انقلاب و دستاوردهاي آن را برعهده دارد و بخشي از پيکره نيروهاي نظامي کشور محسوب مي‌شود و وجود 2 يا چند نيروي نظامي در يک کشور ناقض حقوق بين الملل نيست.
اين بيانيه تاکيد کرده است: با اين شرايط به نظر مي رسد بازنده اصلي اين ماجراجويي نه ايران و سپاه پاسداران بلکه آمريکايي ها هستند که بيشتر به سمت انزواي بين المللي خواهند رفت در حالي که همانطور که فضاي سياسي ايران مشاهده شد اين وضعيت به سمت اتحاد و همگرايي بيشتر تمامي نهادها و ساختارهاي سياسي ، اقتصادي و اجتماعي پيش رفته است.
اين بيانيه در پايان آورده است: جامعه اسلامي فرهنگيان استان بوشهرضمن محکوميت اين اقدام حمايت قاطع خود را از سپاه ،اين نيروي مخلص مردمي را که خود در راه حفظ امنيت و تماميت ارضي و استقلال ايران اسلامي بارها قرباني تروريست هاي دست پرورده آمريکا واسراييل قرار گرفته است اعلام و خشم و انزجار خود را از تروريست جهاني که دستش به خون بي گناهان زيادي در دنيا آلوده است اعلام ميداريم.
7212/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان