Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پروژه‌های جدید بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) شهرستان گراش، گفت: یکی از نقاط بسیار مثبت منطقه جنوب استان فارس و شهر‌های گراش و لار، کمک بسیار مؤثر خیرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت است که بسیار ارزشمند است و می‌توان از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح کلینیک آموزشی و درمانی گراش، افزود: در این کلینیک خدمات ترمیمی و آموزشی در حوزه دندانپزشکی انجام می‌شود و شهر گراش به عنوان یکی از شهر‌های دارای مدارس عاری از پوسیدگی دندان انتخاب می‌شود.

نمکی با بیان اینکه امسال در وزارت بهداشت بر روی سلامت دهان و دندان تمرکز داریم، ادامه داد: بهداشت دهان و دندان به ویژه در مدارس، مورد توجه وزارت بهداشت است که هم جنبه آموزشی و هم جنبه ترمیمی دارد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در این منطقه از استان فارس بر آن تاکید داریم، تقویت توریسم سلامت است و با توجه به وجود کادر پزشکی مجرب در کشور، می‌توانیم پذیرای بیماران کشور‌های حاشیه خلیج در این منطقه باشیم و از زیرساخت‌هایی که توسط خیرین در کنار دولت در این منطقه ایجاد شده می‌توان استفاده بهینه کرد.

نمکی تصریح کرد که خوشبختانه در استان فارس، خانه‌های بهداشت عشایری راه اندازی شد و با حدود ۴۰۰ خانه بهداشت سیار، دریافت خدمات برای عشایر انجام خواهد شد و با آن‌ها همراه خواهیم بود.
انتهای پیام/م

سفر وزیر بهداشت به استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است