Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با شکست 1 بر 0 نفت امیدیه و باتوجه به تساوی پاس همدان و نیروی زمینی، با کسب 41 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دو رقیب مدعی، معادلات قهرمانی در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال را با شگفتی مواجه کرده است.

از سری مسابقات هفته 25 گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 16/15 به صورت همزمان شش مسابقه برگزار و با تساوی تیم های مدعی پاس همدان و نیروی زمینی و پیروزی آرمان گهر سیرجان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترین و حساس ترین دیدار این رقابت ها تیم های نیروی زمینی 42 امتیازی و پاس همدان 39 امتیازی در ورزشگاه شهدای غدیر تهران در شرایطی به مصاف هم رفتند که تیم نیروی زمینی باتوجه به فرصت میزبانی، از بهترین بخت برای پیروزی و قهرمانی در این گروه برخوردار بود.

شاگردان امید روانخواه در نیروی زمینی در این مسابقه حساس و مهیج که حکم دیدار فینال گروه ب لیگ دسته دوم را داشت در ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد ولی در پی حملات متعدد تیم پاس نتوانست از دروازه خود محافظت کند تا با تیزچنگی بازیکنان پاس همدان شاهد باز شدن دروازه خود باشد. در نهایت نیز تلاش دو تیم تا پایان این مسابقه بدون نتیجه باقی ماند تا با تساوی این دو تیم بهترین شانس برای قهرمانی در گروه ب به تیم آرمان گهر برسد.

شاگردان قاسم شهبا در تیم آرمان گهر با 38 امتیاز نیز در شرایطی در ورزشگاه شهدای نفت، مهمان تیم میانه جدولی نفت امیدیه 28 امتیازی بودند که راهی جز پیروزی و ماندن در کورس صعود به دسته بالاتر برای آن ها وجود نداشت. 

بازیکنان آرمان گهر که تا همین هفته های اخیر با 7 امتیاز بیشتر از سایر رقبا به عنوان مدعی بلامنازع این گروه بودند به یکباره اواخر سال گذشته دچار افت شدند و امروز برای صعود باید منتظر نتیجه دیدار پاس همدان و نیروی زمینی می ماندند.

بازی دو تیم از ساعت 16/15 در ورزشگاه شهدای نفت و به میزبانی نفت امیدیه آغاز و شاگردان شهبا موفق شدند در همان نیمه اول اولین توپ را وارد دروازه حریف خود کنند و تا پایان نیز با چنگ و دندان از همین یک گل خود محافظت کنند. 

بدین ترتیب آرمان گهر با توجه به تساوی دو تیم مدعی پاس همدان و نیروی زمینی و باتوجه به پیروزی بر حریف خود به جایگاه دوم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

هم اکنون تیم نیروی زمینی با 43 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آرمان گهر و پاس همدان صدرنشین رقابت های این گروه است و تیم های آرمان گهر با 41 امتیاز و پاس همدان با 40 امتیاز در جایگاه دوم و سوم این گروه قرار دارند.

در هفته پایانی این رقابت ها و طبق برنامه تیم های آرمان گهر سیرجان از تیم پرسپولیس گناوه در شهرستان سیرجان میزبانی خواهد کرد و باتوجه به امتیاز میزبانی این فرصت را در اختیار دارد تا با شکست حریف خود و قهرمان در گروه ب به صورت مستقیم به لیگ دسته یک فوتبال صعود کند.

همچنین تیم پاس همدان نیز در همدان از تیم مس شهربابک میزبانی خواهد کرد. 

نکته جالب هفته پایانی رقابت های این گروه به رقبای این دو تیم مدعی بر می گردد جایی که هر دو تیم مس شهربابک و پرسپولیس گناوه در انتهای جدول این گروه برای بقا در لیگ دسته دوم در حال جنگ هستند.

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 13 تیمی دنبال می شود که در پایان، تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود می کنند. 

هم اکنون در گروه الف تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری با قهرمانی در گروه به لیگ دسته یک صعود کرده است و تیم داماش گیلان در پلی آف حضور خواهد داشت.

عباس قشمی میمند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ دسته دوم آرمان گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و داماشیان رشت برگزار شد و سیامک کوهنورد، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.   دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم آباد برگزار شد و از سوی علیرضا قدیری، مربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام غیررسمی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   تیم خیبر خرم آباد به دلیل تخلف تماشاگرانش، پرتاب اشیا و سوء رفتار تیمی و نقض اصول کلی رفتار باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   تیم سایپا به دلیل سوءرفتار تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مرتضی عبدی، مالک منتسب به تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مهدی رسولی، منتسب به تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   امین نظری، سرپرست تیم خیبر خرم آباد به دلیل نقض اصول کلی مقررات و حضور در کنفراس خبری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مجتبی سراسیابی، سرمربی تیم سایپا به خاطر بدرفتاری و رفتار غیرورزشی نسبت به مقامات رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   مجید قشقایی، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   جهانگیر عسکری، مربی تیم خیبرخرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام غیر رسمی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   با صدور این رای از قرار دستور موقت به شماره ۳۰۴۰ نسبت به مجتبی سرآسیابی سرمربی، مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسکری مربی تیم خیبر خرم آباد رفع اثر می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال