Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@19:51:25 GMT

سوپرایز میهمان برنامه اختیاریه +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۲۶۹۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رئیس جمعیت هلال احمر و مجری برنامه اختیاریه در برنامه زنده همدیگر را سورپرایز کردند.

حجم ویدیو: 13.60M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر که در برنامه اختیاریه حضور پیدا کرده بود با اقدام جالب خود مرتضی فاطمی را حین اجرا سورپرایز کرد. فاطمی که اجرای این برنامه را بر عهده دارد نیز حرکت جالب میهمان برنامه را بی‌پاسخ نگذاشت و متقابلاً او را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی جالب برای رئیس جمعیت هلال احمر که مدتی برای رسیدگی به سیل زدگان از خانواده‌اش دور بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر مجری فیلم سورپرایز میهمان ویدیو ها عکس فیلم سیل پسر جوان تلگرام دستگیر شد دختر ویدیو ها جسد ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تا صبح امروز به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی شده و ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر اسکان داده شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای جنوب استان کرمان بودیم، اظهار داشت: بارش باران و فعالیت این سامانه بارشی از ساعات اولیه روز سه شنبه در استان کرمان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر کرمان در 55 شهر و روستای سیل‌زده استان انجام شده است، گفت: 133 نیروی امدادی در قالب 29 تیم در مناطق سیل‌زده استان کرمان حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: بر اثر بارش‌های شدید و سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیروهای امدادی هلال احمر تا صبح امروز به یک هزار و 517 نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند و 111 نفر توسط هلال احمر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده در مناطق سیل‌زده استان کرمان، گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط توزیع شده است.

فلاح ادامه داد: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان، بافت و ساردوئیه تحت تاثیر حوادث جوی استان کرمان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها