Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@08:38:32 GMT

فرهنگ صحیح رانندگی را بین مردم ترویج دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۲۸۹۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجتبی بهاروند با بیان این مطلب در مراسم افتتاح شهر جعبه ای که در بوستان کوهسنگی و فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد، اظهار کرد: روزانه 3 نفر فوتی در اثر تصادفات رانندگی گزارش می شود که این آمار خوبی نیست، همین امر ضرورت ترویج فرهنگ صحیح رانندگی بین شهروندان را مورد تاکید قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آرزوی فرزندان ما این است که شهری ایمن با رانندگی صحیح بزرگترها داشته باشند. شهری که به دور از آلودگی هوا باشد و بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند و نفس بکشند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ رانندگی را ارتقا دهیم، بسیاری از موضوعات حل و فصل می شود.

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم، بیان کرد: کمتر شهری داریم که کتابخانه ویژه کودکان، فرهنگسرا و پارک کودک داشته باشد و این خوب است که مشهد در این زمینه فعالیت می کند.

محسن حسینی پویا با اشاره به اینکه وضعیت سیما و منظر شهری درهم ریخته و شلوغ است، گفت: ساختمان های شهر سیمانی، آجری، بدون نما، نما سنگ و غیره است و ضرورت دارد این محیط برای کودکان در شهر جعبه ای نیز تکرار شود و اجازه دهیم خود کودکان به این نتیجه برسند که دوست دارند شهرشان به لحاظ سیما و منظر چگونه به نظر آید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترافیک ترویج فرهنگ تصادفات رانندگی حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه اعلام کرد که گروهی از نخبگان در کشورهای غربی برای ترویج روس هراسی تلاش می کنند.

«ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که روسیه با هیچ کشوری غیردوست نیست و تنها نخبگان غیردوست در کشورهای غربی با روسیه در تعارض هستند.

رییس جمهور روسیه گفت که مسکو می‌داند که نخبگان غربی پشت پروژه روس‌هراسی کشورهایشان هستند.

پوتین تاکید کرد که روسیه هیچگاه چنین اقدامی علیه کشورهای غربی انجام نمی دهد.

رییس جمهور روسیه گفت: ما هرگز کاری که رهبران این کشورها علیه فرهنگ روسیه انجام می دهند، انجام نمی دهند. ما فرهنگ روسیه را بخشی از فرهنگ جهانی می دانیم و به این موضوع افتخار می کنیم.

کد خبر 6063852

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره‌های افطاری ساده در یزد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد
  • طرح «زندگی با آیه‌ها»زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی است