Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@04:50:23 GMT

جلسه مدیریت بحران با حضور استاندار در سوسنگرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۳۵۶۲

جلسه مدیریت بحران با حضور استاندار در سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛جلسه مدیریت بحران با حضور استاندار تهران و هیئت همراه ، معاونت فنی و  عمرانی ، معاونت پشتیبانی،  فرماندار و شهردار سوسنگرد ، مسئولین استانی ، فرماندار ورامین ، شهرداربرگزار و در خصوص تسریع خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان شهرستان سوسنگرد بحث و تبادل نظر گردید و در پایان تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد

علیرضا اسدی شهردار فردوسیه در حاشیه این جلسه  گفت : با حمایت های فرمانداری شهرستان شهریار کمکهای امدادی به مردم شهر سیل زده استان خوزستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اسدی شهردار فردوسیه در مورد وضعیت فعلی موکب شهرداری فردوسیه در شهر سوسنگرد و ادامه خدمات‌رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان این شهر گفت با توجه به اینکه کمک‌ها و حمایت‌های فرمانداری شهرستان شهریار هر روز با قوت و مدیریت فرماندار محترم شهرستان شهریار به موجب شهرداری فردوسیه ادامه دارد ما به عنوان نمایندگان شهرستان شهریار و با کمک های شهرداری باغستان و شهرداری شهریار تمام عزم خود را جزم کردیم تا به سیل زدگان این شهر خدمات لازم را برسانیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود هم اکنون هر روز توسط عزیزان و کارکنان شهرداری فردوسیه ،۵ هزار غذا روزانه به سیل زدگان شهر سوسنگرد توزیع می گردد و انشاالله سعی می‌کنیم این روند خدمت‌رسانی با قوت و شدت بیشتری ادامه یابد.

وی ادامه سخنان خود تصریح کرد امیدواریم با همت های لازم که هم اکنون توسط شهرداری شهریار شهرداری باغستان ومدیرت آگاهانه مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار وظیفه خدمت به هموطنانمان را  به بهترین وجه انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی سیل فرماندار فرماندار شهرستان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر غیرحضوری شد

روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز (سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می‌باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین
  • ۱۴ واحد مسکونی بر اثر سیلاب خسارت دید/بررسی ها ادامه دارد