Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:24:20 GMT

عزیزی: آقای پرستویی؛ چقدر از پشت پرده فوتبال با خبری؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۳۹۰۶

عزیزی: آقای پرستویی؛ چقدر از پشت پرده فوتبال با خبری؟

ستاره اسبق تیم ملی با انتقاد از پست یکی از بازیگران مطرح سینما ازاو خواست تا وی را اینقدر زود قضاوت نکند.

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی یکی از بازیکنان نامی و اسطوره  فوتبال ایران است که همواره به صراحت لهجه ای که از او سراغ داریم  شهره خاص و عام است. درعرصه بازیگری، مربیگری و در عرصه مدیریتی هم شاید صراحت لهجه او همواره شائبه هایی را به همراه داشته است، اما همه می‌دانند که او اگر در مورد ابومسلم جایی که فوتبالش را آغاز کرد، تیم ملی، پاس، مربیان و پیشکسوتان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. اظهار نظری داشته باشد، خیلی صریح بیان می‌کند، شاید به همین خاطر است که مصاحبه اخیر او در یکی از سایت‌ها به دلیل ارتباطی که با صدا و سیما و عادل فردوسی پور داشته شائبه‌هایی را ایجاد کرده است.


عزیزی به شدت از تحریف مصاحبه 8 دقیقه‌ای خود و کاهش آن به یک دقیقه عصبانی است. علاوه بر این واکنش پرویز پرستویی نیز که بدون جویا شدن صحت و سقم حرفهایش مطلبی علیه خداداد منتشر کرده، ناراحت است.


در همین زمینه مصاحبه‌ای را با وی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:


**آقای عزیزی! از صدا و سیما و برنامه ستاره ساز چه خبر؟


واقعا برنامه فشرده و سنگینی است. شاید برنامه تلویزیونی باشد، اما هدف من در همین برنامه هم حمایت از فوتبال است. حمایت از فوتبالی که اگر استعداد خارق العاده‌ای وجود دارد، می‌خواهم به جامعه معرفی کنم. امیدوارم بتوانم از طریق همین برنامه خدمتی به جامعه فوتبال داشته باشم.


** آیا همین تلویزیونی شدن، مصاحبه‌ای هم علیه عادل به همراه داشته است؟


خیر اینطور نیست.  به خاطر همین برنامه ستاره ساز 8 دقیقه با من مصاحبه کردند و برخلاف اصول حرفه‌ای فقط یک دقیقه آن را منتشر کردندو همان یک دقیقه را عاملی دانستند که من برعلیه یا در حمایت از کسی برخواستم.


** خیلی شفاف بگویید نظرتان در مورد کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور چه بود؟


در این مصاحبه ابتدا مقدمه لازم در مورد فردوسی‌پور را بیان کردم و به صراحت گفتم که او توانمند، حرفه‌ای و سالم است. ارتباط من با او را هم خیلی‌ها می‌دانند اما در همین مصاحبه وضعیت فعلی عادل را با خودم مقایسه کردم گفتم که در یک باشگاهی می‌روم و به عنوان سرمربی قرارداد می‌بندم شاید یک مدیرعاملی به باشگاه بیاید و علاقه‌ای به من نداشته باشد و توانایی‌هایم را باور نکند خیلی شفاف قطع همکاری می‌کند. فردوسی‌پور هم همین شرایط را دارد. اما از این ناراحتم که برخی افراد اطلاعاتی از پشت‌پرده و شکل ارتباط من و عادل داشته باشند پست می‌گذارند و مصاحبه را در چند سطر تحلیل می‌کنند.


** آیا  منظورتان از این افراد پرویز پرستویی است؟


بله پرستویی از بزرگان سینما و جامعه هنری ما بوده و هست احترام خاصی برای وی قائلم اما دوست دارم بگویم آقای پرستویی چقدر از مسائل پشت‌پرده فوتبال مطلع هستید. من این انتقاد را می‌توانم به شما داشته باشم که از روحیات من دورادور باخبرید. نه تملق‌گویی بی‌جا در شأن من است، نه روحیه کینه‌توزی بی‌دلیل علیه کسی دارم. ای کاش سؤالی از بنده می‌کردید،‌ای کاش می‌دانستید این مصاحبه چطور منتشر شده است. بهتر است بدانید مقدمه مصاحبه من حذف شده و نتیجه‌گیری هم طبق میل سایت مربوطه انتشار یافته است. طبق صحبتی که داشتیم قرارشده مصاحبه اصلاح شود. پس ای کاش مرا آنقدر زود قضاوت نمی‌کردید.


خداداد در ادامه با اشاره به صحبت هایی که در مصاحبه حذف شده است افزود:


تأکید می‌کنم گفته‌ام :«مدیر جدید شاید علاقه‌ به همکاری با فردوسی‌پور نداشته باشد در فوتبال هم همین اتفاق رخ می‌دهد حالا چون شما با صداوسیما ایران همکاری ندارید چنین پستی را علیه من منتشر می‌کنید. خداداد عزیزی مثل دوران فوتبالی اش علاقه‌ای به باند و باندبازی ندارد و اگر کسی دوست دارد در مورد فوتبال نظر کارشناسی بدهد بهتر است مسائل را دقیق‌تر و عمیق‌تر مطالعه کند.


همه می‌دانند من فوتبالم را از ابومسلم شروع کردم و جانم را برای این تیم داده‌ام اما آقای پرستویی عزیز وقتی پس از چند سال به این تیم بازگشتم علیه من فحاشی کردند آنقدر در این فوتبال سرد و گرمی کشیده‌ام که دیگر برای ورود به باندبازی‌ها آب‌دیده شده‌ام پس به صراحت می‌گویم وارد هیچ باندی نشدم و فقط حرف‌هایم را به صراحت می‌گویم.»

خداداد عزیزی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود

 معاون فرهنگی شهردار اصفهان در نشست خبری هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ لطف الله برگزار شد گفت: این برنامه ها در بخش‌های هنری، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری با هزینه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تدارک دیده شده است.

کمال حیدری با بیان اینکه  محور برنامه‌های هفته فرهنگی نکوداشت و معرفی چهره‌های فاخر و فرهیخته اصفهان است افزود: اصفهان پایتخت ورزش‌های زورخانه‌ای است و برنامه‌ای با همین محور در میدان نقش جهان با دعوت از سفیران چند کشور برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان جلوه گاه ظرفیت‌ها و دستاورد‌های این دیار است، گفت: برنامه‌های نکوداشت این هفته مبتنی بر هویت، شناسنامه و فرهنگ بومی اصفهان است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان افزود: محله‌محوری و مشارکت مردمی در طراحی و اجرای برنامه‌ها از دیگر رویکرد‌های مهم هفته فرهنگی اصفهان است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب، اصفهان را شهری زنده نامیده‌اند که تعبیری بسیار ارزنده و مناسب است؛ از این رو تلاش شده تا برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان متناسب با این تعبیر باشد و شور و سرزندگی را به شهروندان هدیه کند.

در پایان این نشست خبری جورچین پوستر هفته فرهنگی اصفهان با مشارکت مهمانان برنامه تکمیل و از آن رونمایی شد.

 هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت مقارن با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ شعار این هفته امسال (اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی) است.

طرح نامگذاری هفته اصفهان آبان ۱۳۸۴ در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

شیخ بهاالدین محمد العاملی مشهور به شیخ بهایی یکی از چهره‌های ملی و بین المللی است، او علاوه بر علوم شرعی در ریاضیات، فیزیک، هندسه، مکانیک و نجوم هم تبحر داشت.

شیخ بهایی در سال ۱۰۳۰ هجری قمری در اصفهان رحلت کرد و بنا به وصیتش در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)