Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:04:26 GMT

302 تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی آماده باش شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۴۰۰۳

302 تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی آماده باش شدند

سید ابوالحسن میرجلیلی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم های عملیاتی و امدادی شامل امدادگران هلال احمر، واحدهای پلیس راه، تکنسین های اورژانس، آتش نشانی، شهرداری ها، دهیاری ها و راهداران در این بازه زمانی به ویژه روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در حالت آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به حجم بارش های پیش بینی شده در این مدت تمامی فرمانداری ها، شهرداری ها، بخشداری ها و حتی دهیاری های استان با دستور استاندار در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: مطلب خیلی مهم اینکه از هم استانی ها تقاضا داریم در بازه زمانی مذکور به ویژه روزهای یکشنبه و دوشنبه در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها قرار نگیرند.
وی همچنین به مردم توصیه کرد: در این بازه زمانی از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند یا حین مسافرت حتما وسایل مورد نیاز و ایمنی را به همراه داشته باشند.
میرجلیلی گفت: اگر هم استانی ها حین مسافرت با آبنما یا پل مواجه شدند که آب جاری است با حوصله مدتی توقف کنند و خود و خانواده را به آب نزنند چون اکثر تلفات استان در 10 سال گذشته در سیلاب ها به دلیل بی احتیاطی در این زمینه بوده است.
وی افزود: کشاورزان، دامداران و عشایر خراسان جنوبی نیز در روزهای باقیمانده تا ورود موج بارشی به استان نسبت به ایمن سازی تاسیسات کشاورزی و دامی اقدام کنند تا شاهد کاهش چشمگیر خسارات در استان باشیم.
خراسان جنوبی از جمله استان هایی بوده که فعالیت سامانه های بارشی اخیر تاکنون در این استان خسارات سنگین نداشته است.
این استان مرزی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد.
7557*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه خراسان جنوبی شهرداری مدیریت بحران هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده

حسین درویشی مدیرعامل هلال‌احمر فارس بیان کرد: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان، امروز ۲۹ فروردین ماه جاری ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران می‌باشند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند