Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@23:26:34 GMT

«شهر جعبه ای» در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۴۱۵۲

«شهر جعبه ای» در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح شد

شهر جعبه ای در بوستان کوهسنگی مشهد با حضور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد ومعاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، « مجتبی بهاروند» امروز(22 فروردین) در مراسم افتتاح شهر جعبه ای که در بوستان کوهسنگی وفرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد، با اشاره به این که به طورمیانگین روزانه 3 نفر در اثر تصادفات رانندگی در استان فوت می شوند گفت:این امر ضرورت ترویج فرهنگ صحیح رانندگی بین شهروندان را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر فرهنگ رانندگی را ارتقا دهیم،بسیاری از موضوعات حل می شود و شهری ایمن به دور از آلودگی هوا خواهیم داشت.

 

«محسن حسینی پویا» رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم، با بیان این که کمتر شهری پیدا می شود که کتابخانه ویژه کودکان، فرهنگسرای کودک و پارک کودک داشته باشد گفت: ضرورت دارد در شهر جعبه ای به کودکان اجازه دهیم تا خودشان به این نتیجه برسند که دوست دارند شهرشان به لحاظ سیما و منظر چگونه به نظر آید.

 

«محمد محسن مصحفی» نیز در این مراسم با اشاره به این که در گذشته استقبال چندانی از سوی شهروندان برای فرهنگسرای کودک و آینده صورت نمی گرفت افزود:این طرح کم هزینه است اما با همین وجود ارزشمند است زیرا به لحاظ اثرگذاری بر ذهن کودکان نقش مهمی ایفا می کند.

 

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری تصریح کرد: در زمینه مربی با کمبود مواجه هستیم به همین دلیل تلاش خواهیم کرد تا بر روی پرورش مربی در فرهنگسرای کودک و آینده تمرکز کافی را داشته باشیم.

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبرگزاری شبستان سیل مسابقات قرآن سپاه مسابقات بین المللی قرآن کمک به سیل زدگان لرستان ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در این نمایشگاه که با مشارکت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و مرکز تحقیقات زبان فارسی ایران و پاکستان برگزار شد ده‌ها نسخ خطی قرآن کریم که قدمت برخی از آنها به بیش از پنج قرن باز گردد در معرض دید جمع کثیری از فعالان حوزه خطاطی، علوم قرآنی و علاقه‌مندان به فرهنگ قرآن قرار گرفت.
مراسم افتتاح این نمایشگاه با تواشیح خوانی گروه «آل یاسین اهواز» آغاز شد و پس از آن «مجید مشکی» رایزن فرهنگی سفارت ایران در پاکستان و «قبله ایاز» رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان در مورد اهمیت این نمایشگاه و فضیلت ماه مبارک رمضان سخنرانی کردند.
«قبله ایاز» رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در ماه بهار قرآن می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ قرآنی در میان عموم مردم ایفا کند.
وی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاکستان اظهار داشت: استقبال پرشور از این نمایشگاه بیانگر نیاز به ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی تک تک افراد جامعه است که در عصر حاضر بیش از پیش احساس می‌شود.
رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان تمسک به قرآن همبستگی و اتحاد اسلامی در سایه فرآمین قرآنی را تنها راه مقابله با چالش‌ها و مسائل پیش روی امت اسلامی دانست.
این نمایشگاه به مدت سه روز در مرکز تجاری صفا گولد مال شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان دایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟