Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مریم حضرتی گفت: بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی سازمان اورژانس کشور در قرارگاه جوادالائمه حمیدیه با ۵۰ تخت بستری، یک اتاق عمل، ۲ تخت ICU، آزمایشگاه با تجهیزات کامل و پنج بخش تخصصی راه اندازی شده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: این بیمارستان با امکانات کامل پزشکی و ۲۶ نفر پرستار بحران، پرستار سلامت جامعه، سلامت روان، سلامت سالمندی و تکنسین آماده ارائه خدمت به بیماران در مناطق سیل زده بوده و تا عادی شدن شرایط دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروهای پرستاری اعزامی طی یکسال گذشته دوره های ویژه بحران را گذرانده اند، گفت: در صورت نیاز، پرستاران داوطلبی که در لیست انتظار هستند، به خوزستان اعزام می‌شوند.

حضرتی همچنین از اعزام ۱۰ نفر از پرستاران مدافع حرم به استان خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر کمک به مردم سیل‌زده کشور همچون دفاع از حرم أهل بیت(ع) ارزشمند و مقدس است.

انتهای پیام/

20 / 20 دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت سیل سیلزدگان مناطق سیل زده اعزام پرستاران بحران اعزام تکنسین اتاق عمل و هوشبری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون پرستاری وزارت بهداشت سیل سیلزدگان مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳ تمدید شد گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در پرداخت حق بیمه بهره مند می‌شوند.
آقای رضایی افزود: افراد برای تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت خود به نشانی بیمه سلامت ایرانیان مراجعه کنند و یا با شماره بیست و چهار ساعت بیمه سلامت به شماره ۱۶۶۶ تماس بگیرند و بیمه خود را تمدید کنند.
در استان خوزستان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از آنها تحت پوشش صندوق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر هستند که به صورت خودکار بیمه درمانی آنها تمدید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳