Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: پیامد تروریست خواندن سپاه برای آمریکا سنگین و غیرقابل جبران است. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

 سید جواد ساداتی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان اظهار داشت: حماقت درجه یک آمریکایی در تازه‌ترین رخ‌نمایی خود، به خط جنون زد و سرانجام پس از پیش‌بینی رسانه‌های امریکایی، دولت امریکا در بیانیه‌ای، سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست تروریسم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به حماقت آمریکا تأکید کرد:  این نخستین بار است که یک ارتش رسمی و بخشی از یک حاکمیت‌ ملی را تروریست اعلام می‌کند و حماقت خود را بیش از پیش نشان می دهد. 

ساداتی نژاد با بیان اینکه آمریکا برای  نادانی خود تاوان سنگینی می پردازد، تصریح کرد: استکبار جهانی و آمریکا می‌خواهد کینه، عداوت و شکست‌های خود را از طریق تروریست نامیدن گروهی که همواره بزرگ‌ترین هدف و عمل آن مبارزه با تروریسم است، جبران کند.

اقدام آمریکا در برابر سپاه باعث افزایش روحیه وحدت در کشور شدنماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی: سپاه پاسداران محور اقتدار و عزت انقلاب اسلامی استتجمع مردمی در حمایت از سپاه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

وی با تاکید اینکه  آمریکا پدر خوانده تروریست جهان است  گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی  برای آمریکا تبعات سنگینی را در پی دارد که دولتمردان آمریکا را از این تصمیم نابخردانه  پشیمان می کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل افزود:طرح دو فوریتی شناسایی دولت آمریکا  به عنوان حامی تروریسم و  قرار دادن نام ارتش این کشور در لیست گروه‌های تروریستی  تهیه و برای امضا در اختیار نمایندگان قرار گرفت.

ساداتی نژاد  با بیان اینکه طبق این طرح  کشتی‌های نظامی آمریکا در تنگه هرمز  بازرسی و  اموال  آنها مصادره می شود خاطرنشان کرد: حمایت دولت‌مردان آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست  گروه‌های تروریستی برای آنها و نظامیانشان تاوان سنگینی دارد و ما نیز طبق مصوبه مجلس و اصل عمل متقابل در حقوق بین المللی ارتش آمریکا را تروریست می دانیم.

انتهای پیام/

R7845/P4001/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

این تحریم‌ها 4 شخص و 2 نهاد را هدف قرار داده است که به ادعاd وزارت خزانه داری آمریکا مرتبط با ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که 3 شخص و 2 نهاد تحریم شده وابسته به فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران هستند و یک شخص نیز با شرکت داده افزار آرمان ارتباط دارد.

علیرضا شفیعی نسب، کمیل برادران سلمانی و رضا کاظمی‌فر رحمان نام افرادی است که خزانه داری آمریکا آنها را مرتبط با فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران معرفی کرده است.

همچنین دو شرکت «داده افزار آرمان» و «مهرسام اندیشه ساز نیک» به عنوان نهادهای مرتبط با بخش یاد شده در سپاه پاسداران معرفی شدند درحالیکه حسین محمد هارونی نیز به علت ارتباط با شرکت اول تحریم شده است.

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • ببینید | اشک و بغض حمید محمدی هنگام خواندن یک خبر بد روی آنتن زنده
  • تبعات خطرناک  القای دوقطبی  «آقا و دفتر آقا»