Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور امروز، 23 فروردین در بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان هدف از سفر به پلدختر را ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، بازدید از روند امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان و همچنین ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان سیل‌زده عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بسیار به فکر سیل‌زدگان و خسارت‌دیدگان است و به همین منظور دولت تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی مناسب خسارات ناشی از سیل را جبران کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل عزم ملی برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه و اراده‌ای فراگیر برای رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان شکل گرفت و امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر نیز با حضور به‌موقع و مؤثر خود همواره در کنار سیل‌زدگان بوده و به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند که قابل تقدیر و ستایش است.
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور فعالیت‌های خیرخواهانه هم‌وطنان نوعدوست را نیز مورد تقدیر قرار داد و افزود: با توجه به گستردگی حادثه و خسارات وارده به سیل‌زدگان، همدلی و همیاری مردم و مسئولین می‌تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل‌زدگان به شرایط عادی بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سیل زدگان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس