Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:56:55 GMT

619 ماموریت آتش نشانی طی سال گذشته در ماکو انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۵۲۱۳

619 ماموریت آتش نشانی طی سال گذشته در ماکو انجام شد

«واقف شکرزاده» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 41 درصد از این عملیات ها مربوط به آتش سوزی و 59 درصد مربوط به حوداث است.
وی ادامه داد: عمده حوادث و آتش سوزی ها درمزارع، اراضی کشاورزی، اراضی ملی، منابع طبیعی و باغ ها رخ داده است.
وی ادامه داد: علاوه بر آن، آتش نشانان ماکو توانستند با حضور به موقع چندین حلقه مار سمی را که بر اثر گرمای هوا به منازل مسکونی و خودروها در مناطق شهری و روستایی هجوم آورده بودند، به دام بیاندازند و پس از رفع خطر از مردم و اهالی در طبیعت رها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شکرزاده» اضافه کرد: 23 مورد خدمات آموزشی، هفت مورد مانور و 30 مورد همکاری با سایر نهاد از عملکرد ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی ماکو بوده است.
رییس ایستگاه آتش نشانی ماکو اضافه کرد: آتش نشانان ماکو علاوه بر اطفای حریق، با مشارکت در عملیات امداد و نجات شهری، تصادف های جاده ای، سوانح کودکان، گیرافتادن حیوانات، سقوط از ارتفاع، غرق شدن و 27 مورد وقوع سیلاب به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.
وی با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات اطفای حریق و عملیات امداد و نجات در ایستگاه آتش نشانی ماکو، افزود: سه ایستگاه آتش نشانی این شهرستان با کمترین امکانات و با 22 نفر نیروی کار، مناطق شهری و بیش از 80 روستای منطقه را پوشش می دهد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع است.
7132/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش نشانی امداد و نجات تصادف شهری و روستایی کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن

گرشاسب ریگی اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر آغاز شده در حال انجام است؛ در این طرح به هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده از سوی ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری، با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

ریگی با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد، اضافه کرد: ترمیم و روکش آسفالت بر اساس اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبر نوری است، همچنین پیش از آغاز بارندگی‌های سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به‌طور گسترده به‌ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • نخستین پرواز فضاپیمای سرنشین‌دار «استارلاینر» انجام می‌شود
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی