Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت: گفت:به استناد تبصره ماده ۴ آئین نامه صدور گواهینامه رانندگی، افرادی که برای نخستین بار گواهینامه پایه سوم دریافت می‌کنند تا ۳ ماه حق ندارند به تنهایی رانندگی کنند و باید یک نفر دارنده گواهینامه پایه سوم که مشمول شرایط و ضوابط این ماده نباشد و یا فردی که دارای گواهینامه پایه دو یا یک بوده کنارشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همتی زاده افزود:این دسته از رانندگان از ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح حق رانندگی ندارند و علاوه بر آن خارج از شهر‌ها هم تا یکسال نباید رانندگی کنند و فقط در مسیر‌هایی با فاصله حداکثر ۲۵ کیلومتر از آن شهر حق رانندگی دارند.

وی  ادامه داد:رانندگان مبتدی دارای گواهینامه پایه سوم باید علامت مثلث خطر که داخل آن نوشته شده (احتیاط راننده مبتدی) را یکی در سمت راست جلوی خودرو و یکی هم در سمت چپ عقب خودرو نصب کنند تا این موضوع برای سایر رانندگان مشخص و احتیاط کنند.

 همتی زاده یادآور شد:چنانچه هرکدام از این رانندگان مرتکب تخلفات (۲۰ گانه) منجر به اخذ نمره منفی برابر جدول ماده ۷ قانون اخذ جرائم، مقصر در تصادفات فوتی و جرحی، عدم رعایت شرایط مندرج در گواهینامه از قبیل عدم استفاده از عینک طبی و سمعک و سایر تجهیزات خاص و عدم نصب تابلو مثلث خطر با نوشته (احتیاط راننده جدید) روی شیشه جلو سمت راست و عقب سمت چپ گردند گواهینامه آن‌ها در قبال رسید با اعتبار یک ماه توسط افسران تیم‌های گشتی اخذ و راننده می‌بایست تا یک ماه جهت گذراندن دوره‌های آموزشی و یا آزمون مجدد به مراکز صدور گواهینامه استان مراجعه کنند.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت:انجام چنین اقداماتی مطمئناً در کاهش تصادفات جاده‌ای بویژه تصادفات فوتی و جرحی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در محور‌های برون شهری نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/با

محدودیت‌های رانندگی در سال ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی ورانندگی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری