Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فریدون اصفهانیان عضور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید می‌کند هنوز مهدی تاج لیست نهایی کاندیداهای نیمکت تیم ملی را به آنها نداده است.

فدراسیون فوتبال ایران همچنان در تلاش است تا سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند ولی هنوز به نتیجه نرسیده است. قرار بود قبل از سال 98 مربی معرفی شود. تاج چند روز زمان را تمدید کرد و گفت اوایل سال جدید مربی معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوباره زمین تمدید شد و حالا هنوز تکلیف نیمکت ایران مشخص نشده است. اسلامیان عضو هیات رئیسه اخیرا اعلام کرد تا آخر فروردین ماه سرمربی جدید تیم ملی معرفی خواهد شد ولی حرف‌هایی که اصفهانیان دیگر عضو هیات رئیسه به خبرورزشی می‌زند گواه چیز دیگری است. اصفهانیان در این باره به می گوید: «راستش را بگویم آقای تاج هنوز هیچ چیزی درباره انتخاب مربی به ما نگفته است. هیات رئیسه هم اصلا جلسه‌ای در این باره نداشته است. چون از ابتدا قرار ما این بود که آقای تاج مذاکره کند و گزینه‌های نهایی را به هیات رئیسه بیاورد. آنجا هم بحث کنیم و در نهایت بهترین گزینه انتخاب شود. این ماموریت به آقای تاج سپرده شد و قرار بود نتیجه را بگویند. ولی تا این لحظه ایشان هیچ گزینه‌ای معرفی نکرده است.»

امروز در فاصله 9 روز تا پایان فروردین ماه است و به خوبی پیداست برخلاف اظهارات اسلامیان امکان انتخاب سرمربی در این مدت کوتاه وجود ندارد؛ مگر اینکه توافقات نهایی صورت گرفته باشد و تاج تنها بعضی از اعضای هیات رئیسه را در جریان کار قرار داده باشد. اصفهانیان اما از این مسئله بی خبر است. او توضیح می‌دهد: «این حساسیت در فدراسیون فوتبال وجود دارد که به هر حال بعد از کی‌روش مربی در حد او و یا بزرگتر از کارلوس کی‌روش بیاوریم. به هر حال قرار شده گزینه های نهایی به هیات رئیسه بیاید ولی تا جایی که متوجه شده ایم گزینه‌هایی مورد نظر فدراسیون پول زیادی هم می‌خواهند.» اصفهانیان می گوید: «به دنبال بودجه هستیم تا انشالله بتوانیم مربی خوبی را که مدنظر فدراسیون است بیاوریم. اگر حق پخش تلویزیونی پرداخت می شد ما اصلا این بحث ها را نداشتیم. متاسفانه با چنین مشکلی روبرو هستیم..»

این روزها شایعاتی درباره حضور برانکو در تیم ملی هم مطرح می شود. وقتی از او در این باره می پرسیم جواب می دهد: «همانطور که گفتم همه چیز به آقای تاج سپرده شده است. گزینه ها باید به هیات رئیسه بیاید و بعد در این باره حرف بزنیم.» این جمله اصفهانیان بدان معناست که احتمالا نام برانکو هم در بین گزینه های نهایی فدراسیون فوتبال خواهد بود

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • تکذیبیه؛ تاریخ ساز لیگ قهرمانان اروپا در لیست بایرن نیست
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم