Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:19:01 GMT

آغاز رقابت مدعیان لیگ بسکتبال برای فینال

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۰۴۲

آغاز رقابت مدعیان لیگ بسکتبال برای فینال

لیگ برتر بسکتبال از فردا وارد مرحله نیمه نهایی می‌شود تا بر برگزاری حداکثر ۱۰ دیدار، فینالیست‌های این فصل مشخص شوند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر،  پتروشیمی بندر امام، نفت آبادان، شیمیدر تهران و شهرداری گرگان ۴ تیمی هستند که هر یک به انجام دو دیدار و کسب پیروزی در آن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال، مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مرحله از مسابقات فردا شنبه آغاز می‌شود و حداکثر تا ۲ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این مرحله که به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود تیم‌های جنوبی پتروشیمی و نفت رو در روی هم قرار می‌گیرند و شیمیدر و شهرداری گرگان هم به مصاف هم می‌روند.

 

پتروشیمی میزبان دو دیدار ابتدایی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال است. این تیم سال گذشته به عنوان مدافع قهرمانی در لیگ بسکتبال شرکت کرد اما در نهایت به جایگاه سومی بسنده کرد. شاگردان مهران حاتمی اما امسال به عنوان مدعی‌ترین تیم در لیگ حاضر شدند طوری که تا امروز و بجز دیدار رفت برابر شیمیدر، نتیجه دیگر دیدارهای خود را با برد به پایان رسانده است. آنها امیدوارند با پیروزی در دو دیدار ابتدایی نیمه نهایی، گام بلندی برای فینال بردارند.

 

شرایط برگزاری دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی اما متفاوت است. شهرداری گرگان و شیمیدر تهران در حالی این دیدار را برگزار می‌کنند که سهم آنها از تقابلی که پیش از این در این فصل از مسابقات داشتند، یک برد و یک باخت است.

 

گرگانی‌ها در دیدار خانگی برنده رقابت با شیمیدر شدند اما در تهران نتیجه را به این تیم واگذار کردند. حالا و در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر که هر کدام دو بازیکن خارجی هم در اختیار دارند در شرایط تقریباً مساوی رو در روی هم قرار می‌گیرند تا رقابت میان آنها تعیین کننده دیگر تیم فینالیست باشد.

 

برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به این شرح است:

 

شنبه ۲۴ فروردین

*پتروشیمی بندر امام – نفت آبادان

*شیمیدر تهران – شهرداری گرگان

یکشنبه ۲۵ فروردین ماه

*پتروشیمی بندر امام – نفت آبادان

*شیمیدر تهران – شهرداری گرگان

پنجشنبه ۲۹ فروردین

*نفت آبادان- پتروشیمی بندر امام

*شهرداری گرگان- شیمیدر تهران

جمعه ۳۰ فروردین

*نفت آبادان- پتروشیمی بندر امام

*شهرداری گرگان- شیمیدر تهران

دوشنبه ۲ اردیبهشت

*پتروشیمی بندر امام – نفت آبادان

شیمیدر تهران- شهرداری گرگان

  لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور

تیم ذوب‌آهن اصفهان با برتری مقابل تیم کاله مازندران پیروز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی پلی آف تیم کاله مازندران با تیم ذوب آهن اصفهان در سالن پیامبر اکرم آمل برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ تیم ذوب‌آهن اصفهان و ۳ بر یک پیروز میدان شده و به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال کشور صعود کند.

کاله مازندران که نایب قهرمان فصل گذشته با این شکست شانس خود را برای یک پنجم از دست داد، نبود دو بازیکن تأثیرگذار و وجود حساسیت‌های ایجاد شده که حتی باعث توقف نیم ساعته بازی در کوارتر چهارم شد.

مهران حاتمی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پایان این بازی با کاله مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش بازیکنان خداروشکر موفق شدیم و توانستیم شکست قبلی را جبران کنیم، اظهار کرد: کالا تیم بزرگی است و مسئولین آن افراد بزرگی هستند، لیاقتشان خیلی بالاتر از این است.

وی افزود: جایگاه این تیم هفتم نبود، لازم است حمایت بیشتر از بازیکنان کنند که خیلی بازیکنان با لیاقتی دارند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی بعدی این تیم خاطرنشان کرد: فقط منتظر بازی بعد هستیم و تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

کد خبر 744978

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال