Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@09:44:40 GMT

ابراز همدردی جامعه روحانیت مبارز با سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۱۶۶

ابراز همدردی جامعه روحانیت مبارز با سیل زدگان

جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای از صبوری و شکیبایی سیل زدگان و همبستگی ملی و ایثار ملت رشید ایران در کمک به هم وطنان و تلاش بی وقفه همه مسئولان تقدیر کرد. 

به گزارش جماران متن این بیانیه به این شرح است:

"حادثه تلخ جاری شدن سیل که منجر به جان باختن جمعی از مردم وخسارات مادی و معنوی بسیاری در چند استان کشور گردید اندوه و ناراحتی مردم شریف ایران را در پی داشت اما از سویی صبوری و شکیبایی حادثه دیدگان و حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم از کارگر و کارمند و روحانی و دانشجو و طلبه و بازاری در کنار ارتش و سپاه و هلال احمر و دستگاه های مسئول دیگر صحنه های بی بدیلی از اتحاد و انسجام و همبستگی این ملت رشید را به رخ دنیا کشید و ناظران منصف جهان را به تحسین واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه روحانیت مبارز ضمن همدردی با آسیب دیدگان و تاکید بر تسریع رفع مشکلات مناطق سیل زده و قدردانی از تمام مسئولین و مردم شریف، اعلام می کند با توجه به گستردگی آسیب ها و وسعت خسارات، تداوم تلاش های دستگاه های مسئول و استمرار و توسعه کمک های مردمی ضروری است. وظیفه شرعی و ملی ما ایجاب می کند در این میدان که صحنه ابتلاء و امتحان است همچنان پرشور حضور داشته و به تکلیف خود عمل نموده و با تمرکز تمام توان به رفع مشکلات و کاهش آلام سیل زدگان بپردازیم تا در سایه همدلی و وحدت و محبت مردم و تلاش و تدبیر مسئولان خانه ها و روستاها و شهرهای ویران از سیل آبادتر از گذشته شود."

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه روحانیت مبارز سیل خوزستان سیل لرستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده و در حال برگزاری است.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت که در محفل قرآنی امام حسنی‌ها حاضر شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این اجتماع عظیم نشان دهنده ماهیت ملت ایران است. مردم ما اینگونه هستند. برای قرآن، اهل بیت و ارزش‌ها در میدان حاضر هستند. حتماً اگر بسترهای حضور مردم فراهم شود، مردم در همه حوزه‌هایی که به ورود آنها نیاز است وارد می‌شوند و دولت و حاکمیت مکلف است که این بسترها را فراهم کند. طبیعتاً اجتماعات اینگونه نیاز به زیرساخت و تسهیل گری دارد. این اتفاق نقطه عطفی برای نشان دادن ماهیت فرهنگی متعالی مردم ایران اسلامی شد.

وی در ادامه در خصوص نهضت «زندگی با آیه ها» گفت: کشور و جامعه ما اگر بخواهد یک کشور و جامعه دینی باشد، این امکان پذیر نیست مگر آنکه انس با قرآن وجود داشته باشد. طبعاً این شدنی نیست که همه ما همه قرآن را از حفظ باشیم، ولی حداقل می‌توانیم با کاربردی‌ترین آیات قرآن که در زندگی روزمره مان به کار می‌بندیم انس داشته باشیم.

کد خبر 6063010

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است