Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:02:06 GMT

چمن ورزشگاه تختی جم مورد ترمیم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۲۱۳

چمن ورزشگاه تختی جم مورد ترمیم قرار گرفت

با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی چمن ورزشگاه تختی شهرستان جم مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پارس جنوبی، یکی از دغدغه‌های کادر فنی تیم پارس جنوبی جم در دیدارهای خانگی گذشته وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه تختی جم بوده است.

چمن این ورزشگاه که فصل گذشته لیگ برتر جزوه بهترین چمن‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر بود از نیم فصل امسال به دلیل شرایط آب و هوایی موجود در جم وضعیت نامناسبی پیدا کرد و به همین خاطر مسئولان باشگاه پارس جنوبی برای ترمیم آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پس از برتری تیم تحت هدایت مهدی تارتار در دیدار مقابل استقلال خوزستان به همت بهرام رضائیان مدیرعامل و برخی دیگر از مسئولان باشگاه پارس جنوبی و همچنین برخی از مسئولان شهرستان جم چمن ورزشگاه تختی مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت.

تلاش‌های صورت گرفته در این راستا به این شکل است که قسمت اعظمی از چمن ورزشگاه تختی به صورت کامل تعویض شود و برای دیدارهای خانگی بعدی پارس جنوبی چمنی یکدست و هموار مورد استفاده قرار بگیرد.

پارس جنوبی جم تا پایان لیگ هجدهم سه مسابقه خانگی دیگر مقابل تیم‌های سپیدرود رشت، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران خواهد داشت که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در این بازی‌ها دیگر شاهد چمن ناهموار در جم نخواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرآیند ثبت نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت امسال آغاز شود، اما برخی داوطلبان و خانواده‌های شان در تماس با تحریریه خبر اعلام کردند: این سامانه هنوز فعال نشده و امکان ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی وجود ندارد که این موضوع باعث نگرانی داوطلبان در بحبوحه کنکور شده است.

دیگر خبرها

  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است