Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه سی سی پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: شنبه شب و روز یکشنبه اوج فعالیت این سامانه است و بارش قابل ملاحظه باران همراه با رعد و برق گاه تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.
وی بیان داشت: این سامانه موجب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان یاد آور شد: سامانه بارشی امروز (جمعه) از سمت غرب سبب افزایش ابر برروی آسمان استان شده و تنها احتمال رگبار پراکنده باران در برخی نقاط پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سی سی پور گف: فردا شنبه نیز از سمت غرب هرمزگان بتدریج رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد آغاز می شود و با تقویت سامانه در ساعت بعد از ظهر و شب بارش باران در مناطق مرکزی، شمالی و شرقی استان نیز بوقوع می پیوندد.
وی اضافه کرد: بارش ها یکشنبه شب از غرب هرمزگان و جزیره های غربی خلیج فارس قطع خواهد شد و بتدریج تا صبح دوشنبه در مناطق مرکزی، شمالی و شرقی استان نیز به پایان می رسد.
سی سی پور گفت: ظهر دوشنبه این سامانه بارشی از استان هرمزگان خارج می شود.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران تنگه هرمز خلیج فارس رعد و برق وزش باد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان خوزستان وجود خواهد داشت.

وی افزود: امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی،‌ مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود. تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: در این ایام، استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۴.۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا