Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:35:25 GMT

سد نهرين چند مرحله آبگيري و سرريز شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۳۹۰

سد نهرين چند مرحله آبگيري و سرريز شده است

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - سرپرست معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس گفت: سد نهرين طبس تاکنون چند مرحله آبگيري و سرريز شده است و اکنون مشکلي بابت ورودي روان آب به اين سد و ساير آبنماها وجود ندارد.

عليرضا خليلي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به ورود موج بارشي از عصر امروز به استان تمامي دستگاه هاي اجرايي و امدادي شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: براساس پيش بيني هاي هواشناسي براي هفته آينده بيش از 25 ميليمتر بارندگي در شهرستان طبس گزارش شده است و در اين راستا ديروز با حضور اعضاي ستاد مديريت بحران و شوراي تامين از مناطق سيل خيز شهرستان بازديد به عمل آمد تا اقدامات پيشگيرانه قبل از بارندگي ها لحاظ شود.
سرپرست فرمانداري ويژه طبس اظهار داشت: دستور داده شد تمامي دستگاه هاي اجرايي، امدادي و عملياتي قبل از ورود موج جديد بارش ها به شهرستان در آماده باش کامل قرار بگيرند.
وي با بيان اينکه مرخصي تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي لغو شده است گفت: اطلاع رساني کافي در خصوص بارندگي ها انجام شد و حتي بخشداري ها و دهياري ها به صورت آماده باش درآمدند.
خليلي افزود: تمامي لودرهاي بخش خصوصي و دولتي شهرستان طبس آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالي، سيل و آبگرفتگي معابر همکاري لازم را داشته باشند.
وي گفت: اطلاع رساني لازم به کشاورزان، دامداران و عشاير نيز توسط دهياران و بخشداران انجام شده و هيچ روستايي در حال حاضر نياز به تخليه ندارد.
سرپرست فرمانداري ويژه طبس اظهار داشت: هشدارهاي لازم در خصوص جاده هاي روستايي و عشايري داده شده و از شهروندان تقاضا داريم در بازه زماني مذکور در مسير رودخانه ها و آبنماها قرار نگيرند.
رئيس اداره هواشناسي طبس روز گذشته گفت: براساس پيش بيني هاي هواشناسي در روزهاي شنبه، يکشنبه و دوشنبه هفته آتي شاهد بارندگي رگباري در شهرستان طبس خواهيم بود.
مهدي محمدشاهي افزود: با توجه به شرايط کنوني طبس و بارندگي هاي اخير و رطوبت کافي احتمال جاري شدن روان آب ها و طغيان رودخانه هاي فصلي وجود دارد.
اين وضعيت جوي براي ساير شهرستان هاي استان خراسان جنوبي نيز پيش بيني شده است.
7557*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران

به گزارش خبرآنلاین،بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ ‌اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر ، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898712

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر