Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@05:02:18 GMT

عضو هیات مدیره بانک رفاه از استان گلستان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۴۶۵

به گزارش ایلنا، فرخ نژاد عضو هیات مدیره و هیأت همراه این بانک در بدو ورود به استان گلستان از روستای چن سبلی که اولین روستای سیل زده استان به شمار می رود و همچنین شهرستان آق قلا بازدید کردند و ضمن گفت وگوی صمیمانه با اهالی روستا و مردم شهر، بر تداوم خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ نژاد با تاکید بر استمرار کمک های بانک رفاه کارگران ابراز امیدواری کرد با مشارکت همه بخش ها و مردم نوع دوست، هموطنان سیل زده در روزهای آتی به شرایط زندگی عادی برگردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گلستان خدمت رسانی روابط عمومی سیل روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: به دنبال ایجاد مجموعه مادر در پرورش دام سبک با نژاد رومن در استان گلستان هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن در استان گلستان، اظهار داشت: با مشارکت و سرمایه‌گذاری محل موقوفه میرسعداله ایلخانی شهرستان آزادشهر این مجموعه راه‌اندازی شد و به دنبال این هستیم که استان گلستان به عنوان مجموعه مادر در پرورش این نوع نژاد باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری گلستان و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منعقد شد، افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد که کار مولدسازی در استان گلستان با همکاری فی‌مابین انجام شود .

خاموشی تصریح کرد: با توجه به وجود شرایط مناسب در استان گلستان مانند خوراک دام و بارش‌های مناسب برای تامین امنیت غذایی توسعه و مولدسازی دام سبک آن هم از نژاد خاص را برنامه‌ریزی کردیم که این نژاد با توجه به ویژگی‌هایی که دارد مناسب پرورش در استان شناخته شد .

وی با اشاره به اینکه دو قلوزایی از ویژگی‌های بارز نژاد رومن است، تاکید کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم مجموعه مادر در این استان ایجاد کنیم تا با توسعه این مجموعه فارم‌های دیگر در استان و کشور توسعه دهیم .

استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: پیرو تفاهم‌نامه‌هایی که قبلاً منعقد شده و تلاش‌های مجموعه اوقاف در استان گلستان توافقات در حال اجرایی شدن است.

علی محمد زنگانه تاکید: در دام سنگین حضور خوبی داشتند و در بحث دام سبک هم وارد عمل شدند و در زمینه آبزی‌پروری هم  توافق شده که امیدواریم نتیجه خوبی در این بخش هم حاصل شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف